Szerző Téma: Hogyan kő megoldani?:D  (Megtekintve 794 alkalommal)

Hogyan kő megoldani?:D
« Dátum: 2016. Szeptember 16. - 13:48:55 »
0 Show voters
Azt, hogy a kórházból 3 perc után mehet ki?:D

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Hogyan kő megoldani?:D
« Válasz #1 Dátum: 2016. Szeptember 16. - 13:56:52 »
+1 Show voters
timerrel és változóval. old meg.

Hogyan kő megoldani?:D
« Válasz #2 Dátum: 2016. Szeptember 16. - 14:25:13 »
0 Show voters
Kösz! :D Már készitem,  de nem értem, hogyan kell.. Vagyis a timert beállitani, hogy ne engedje ki. Továbbá mért kell bele változó?:)
 
public OnPlayerSpawn( playerid ) {
    if( bDeath[ playerid ] ) {
        //.. Kórház
        SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Orvos:Behoztuk a kórházba, kérem maradjon itt még felépül!\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Ne feledd! Meghaltál, nem emlékszel semmire!\");
        bDeath[ playerid ] = false;
       SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,1177.9093,-1293.1012,17.9119);
    } else {
 
    }
    return 1;
}

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Hogyan kő megoldani?:D
« Válasz #3 Dátum: 2016. Szeptember 16. - 14:29:56 »
0 Show voters
ha meghal a játékos akkor bDeath[ playerid ] = true; ha lespawnol ugye halal után akkor if(bDeath[ playerid ] == true) SetPlayerPos( kórházba rakás. és akkor spawnkor elindítod a timert és ha lejár akkor bDeath[ playerid ] = false; és ha kiakar menni korházból akkor if(bDeath[ playerid ] == true) return SendClientMessage(.. még nem épültél fel.

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Hogyan kő megoldani?:D
« Válasz #4 Dátum: 2016. Szeptember 17. - 15:07:51 »
0 Show voters
NAmivan mindenkinek megált a tudománya?:D   mihelyst megláttátok az exites megoldást?:D
Amúgy itt meghalok ha ezt beteszem.
[/quote]
Előszőr is örülnöd kéne, hogy egyáltalán próbálnak neked segiteni, nem itt irogatni, hogy megállt a tudomány stb.
Nem sokat láttam a kódodból, mert ilyesztően rossz, ezért nem néztem tovább. Leírom, hogyan lehet megcsinálni, utána rajtad múlik, hogy feltudod-e fogni.
Amikor a játékos meghal, egy változónak az értékét igazra állítod ( pl. : Jatekos_Halott[playerid] = true; ) ( Szándékosan nincs CODE TAG, mivel így átláhatobb :D ).
Ha a játékos meghal akkor lespawnol utána értelem szerűen. Elvégzel egy feltétel vizsgálatot, hogyha az az adott változó értéke IGAZ, akkor berakod, a kórházba. ( pl. SetPlayerPos(playerid,KorhazPos.......); )
Ugyanitt létrehozol mégegy utasítást, ami egy időzítő elinditása lesz, beállítod az adott értékre, és lezárod az utasítás blokkot.
Ha ezzel megvagy akkor már csak az időzítőt kell kifejteni, be forwardolod + publicolod a Timered, és amikor lefut a timer ( public rész )
akkor kirakod a kórházból ( SetPlayerPos(playerid,Városháza.....); ).
Beszéltél valamit az exites rendszerről, nemtudom ezalatt mit értesz, ha van egy bejáratod, amit /enter /exit paranccsal használ, akkor oda írod feltétel vizsgálatban, hogyha az a játékos a kórházban van akkor return 0 / SCM - Hiba...
Remélem tudtam segiteni.

Hogyan kő megoldani?:D
« Válasz #5 Dátum: 2016. Szeptember 17. - 16:02:32 »
0 Show voters
Köszi!:D  És az exites rendszert úgy értettem ahogy leirtad!

Nem elérhető anGeL

  • Adminisztrátor
  • 2158
    • Profil megtekintése
Hogyan kő megoldani?:D
« Válasz #6 Dátum: 2016. Szeptember 17. - 16:12:01 »
+1 Show voters
[admin]Én meg zárom. Majd ha betartod a szabályokat akkor segítünk.[/admin]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal