public OnPlayerSpawn( playerid ) {
if( bDeath[ playerid ] ) {
//.. Kórház
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Orvos:Behoztuk a kórházba, kérem maradjon itt még felépül!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Ne feledd! Meghaltál, nem emlékszel semmire!\");
bDeath[ playerid ] = false;
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,1177.9093,-1293.1012,17.9119);
} else {
}
return 1;
}
NAmivan mindenkinek megált a tudománya?:D mihelyst megláttátok az exites megoldást?:D
Amúgy itt meghalok ha ezt beteszem.
[/quote]
Előszőr is örülnöd kéne, hogy egyáltalán próbálnak neked segiteni, nem itt irogatni, hogy megállt a tudomány stb.
Nem sokat láttam a kódodból, mert ilyesztően rossz, ezért nem néztem tovább. Leírom, hogyan lehet megcsinálni, utána rajtad múlik, hogy feltudod-e fogni.
Amikor a játékos meghal, egy változónak az értékét igazra állítod ( pl. : Jatekos_Halott[playerid] = true; ) ( Szándékosan nincs CODE TAG, mivel így átláhatobb :D ).
Ha a játékos meghal akkor lespawnol utána értelem szerűen. Elvégzel egy feltétel vizsgálatot, hogyha az az adott változó értéke IGAZ, akkor berakod, a kórházba. ( pl. SetPlayerPos(playerid,KorhazPos.......); )
Ugyanitt létrehozol mégegy utasítást, ami egy időzítő elinditása lesz, beállítod az adott értékre, és lezárod az utasítás blokkot.
Ha ezzel megvagy akkor már csak az időzítőt kell kifejteni, be forwardolod + publicolod a Timered, és amikor lefut a timer ( public rész )
akkor kirakod a kórházból ( SetPlayerPos(playerid,Városháza.....); ).
Beszéltél valamit az exites rendszerről, nemtudom ezalatt mit értesz, ha van egy bejáratod, amit /enter /exit paranccsal használ, akkor oda írod feltétel vizsgálatban, hogyha az a játékos a kórházban van akkor return 0 / SCM - Hiba...
Remélem tudtam segiteni.