-
Sziasztok. Mappolgattam a szerveremre csak ott akadtam el, hogy egy ilyet
CreateObject(1372, 374.39999, 2528.2, 15.6, 0, 0, 0);
hogyan is alakíthatok Dynamic objecté? Köszi a választ előre is!
[gmod]Örülök, hogy azért egy
[/quote]
taggel megpróbálkoztál, de a pawn nyelvű forráskódokat a fórumon
tagek közé szokás rakni. Üdv a közösségben, jó fórumozást![/gmod]
-
Úgy, hogy beleírod: Dynamic...:
CreateDynamicObject(1372, 374.39999, 2528.2, 15.6, 0, 0, 0);
Sok object esetén egy szövegszerkesztő csere funkcióját, egy map editor kód készítési funkcióját, vagy egy map konvertert használj!
-
Ennyi lenne, hogy csak odaírom az elejére a Dynamic-ot? Hát köszönöm, most kínosan érzem magam! :confused:
-
Ne érezd :D Csak később érezd magad kínosan; ha nem tudod, hogyan kell, pedig már egyszer megtanultad, hogy hogyan kell. Illetve a Dynamic object még felruházható + tulajdonságokkal is, ha szükséged van rájuK:
native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0);
Még valami: a fórumon a téma alján található Téma megoldva gombbal zárhatod a témát, ha megoldottad, nem a téma szerkesztésével és a [MEGOLDVA] prefix kihelyezésével.
-
Nem kell kínosan érezni magad, és igen!Ennyi a feladatod hogy a Create és az Object közé odaírj egy Dynamic-ot.
Erre a feladatra szükséges a www.convertffs.com weboldal, vagy a PAWNO-ba is megteheted azt hogy megnyomod a CTRL + H -t és első üres sorba beírod: CreateOjbect a másodikba pedig hogy CreateDynamicObject és az összeset lecseréled!