Szerző Téma: Hogyan adjam a kezébe a fegyvert?  (Megtekintve 1104 alkalommal)

Nem elérhető Geno

  • 209
    • Profil megtekintése
Hogyan adjam a kezébe a fegyvert?
« Dátum: 2014. április 04. - 16:29:19 »
0 Show voters
Sziasztok, egy textdrawos fegyver lekérõt próbálok csinálni, egy gond van vele, mikor rákattintok a képre nem csinál semmit, én azt szeretném ha a kezébe adná a fegyvert. Valaki tud erre megoldást?
Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140404/661700215sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140404/297150302sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Hogyan adjam a kezébe a fegyvert?
« Válasz #1 Dátum: 2014. április 04. - 17:33:26 »
0 Show voters
Képekbõl nem tudjuk megmondani a hibát. Másolj kódot. De amúgy ott van az alap szervermappába olyan script, és onnan ki tudod ügyeskedni hogy mûködjön.

Nem elérhető Geno

  • 209
    • Profil megtekintése
Hogyan adjam a kezébe a fegyvert?
« Válasz #2 Dátum: 2014. április 04. - 17:44:29 »
0 Show voters
Szerintem nem megoldható, mert amikor a fegyver ID -t írom be az item listára akkor azt skinnek jelzi és nem fegyvernek. Úgy lehetne megoldani, hogy a fegyvernek a modeljét csatolnám hozzá a playerhez.
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 04. - 17:50:36 írta Geno »

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Hogyan adjam a kezébe a fegyvert?
« Válasz #3 Dátum: 2014. április 04. - 19:27:54 »
0 Show voters
ha nem az alap \"skinchanger\" scriptet próbálod meg átírni, hanem a következõ linkekbõl összedobod, többremész, és egyszerûbb.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetPreviewModel
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickTextDraw
az elsõ link azt mutatja meg, hogy tedd bele a fegyver képét, a második pedig, hogy mi történjen, amikor rákattintasz.....

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Hogyan adjam a kezébe a fegyvert?
« Válasz #4 Dátum: 2014. április 04. - 21:35:13 »
0 Show voters
Szia.
Tessék a script:
 
#include <a_samp>
#include <mSelection>
#define DIALOG_BG_COLOR 0x4A5A6BBB
#define PREV_BG_COLOR 0x88888899
#define PREV_BG_COLOR2 0xFFFF00AA
#define AMMO 100
new gunlist = mS_INVALID_LISTID;
public OnFilterScriptInit()
{
gunlist = LoadModelSelectionMenu(\"fegyverek.txt\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/fegyverek\", true) == 0)
{
    ShowModelSelectionMenu(playerid, gunlist, \"Fegyver menü\", DIALOG_BG_COLOR, PREV_BG_COLOR, PREV_BG_COLOR2);
    return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerModelSelection(playerid, response, listid, modelid)
{
if(listid == gunlist)
{
    if(response)
    {
    switch(modelid)
   {
           case 331: GivePlayerWeapon(playerid, 1, AMMO);
           case 333: GivePlayerWeapon(playerid, 2, AMMO);
           case 334: GivePlayerWeapon(playerid, 3, AMMO);
           case 335: GivePlayerWeapon(playerid, 4, AMMO);
           case 336: GivePlayerWeapon(playerid, 5, AMMO);
           case 337: GivePlayerWeapon(playerid, 6, AMMO);
           case 338: GivePlayerWeapon(playerid, 7, AMMO);
           case 339: GivePlayerWeapon(playerid, 8, AMMO);
           case 341: GivePlayerWeapon(playerid, 9, AMMO);
           case 321: GivePlayerWeapon(playerid, 10, AMMO);
           case 325: GivePlayerWeapon(playerid, 14, AMMO);
           case 326: GivePlayerWeapon(playerid, 15, AMMO);
           case 342: GivePlayerWeapon(playerid, 16, AMMO);
           case 343: GivePlayerWeapon(playerid, 17, AMMO);
           case 344: GivePlayerWeapon(playerid, 18, AMMO);
           case 346: GivePlayerWeapon(playerid, 22, AMMO);
           case 347: GivePlayerWeapon(playerid, 23, AMMO);
           case 348: GivePlayerWeapon(playerid, 24, AMMO);
           case 349: GivePlayerWeapon(playerid, 25, AMMO);
           case 350: GivePlayerWeapon(playerid, 26, AMMO);
           case 351: GivePlayerWeapon(playerid, 27, AMMO);
           case 352: GivePlayerWeapon(playerid, 28, AMMO);
           case 353: GivePlayerWeapon(playerid, 29, AMMO);
           case 355: GivePlayerWeapon(playerid, 30, AMMO);
           case 356: GivePlayerWeapon(playerid, 31, AMMO);
           case 372: GivePlayerWeapon(playerid, 32, AMMO);
           case 357: GivePlayerWeapon(playerid, 33, AMMO);
           case 358: GivePlayerWeapon(playerid, 34, AMMO);
           case 359: GivePlayerWeapon(playerid, 35, AMMO);
           case 360: GivePlayerWeapon(playerid, 36, AMMO);
           case 361: GivePlayerWeapon(playerid, 37, AMMO);
           case 362: GivePlayerWeapon(playerid, 38, AMMO);
           case 363: { GivePlayerWeapon(playerid, 39, AMMO); GivePlayerWeapon(playerid, 40, 1); }
           case 365: GivePlayerWeapon(playerid, 41, AMMO);
           case 366: GivePlayerWeapon(playerid, 42, AMMO);
   }
    SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Megkaptad a fegyvert.\");
    }
    else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Bezártad a fegyver menüt.\");
       return 1;
}
return 1;
}

 
Ezt pedig tedd be a scriptfiles mappába: http://www.solidfiles.com/d/4cf4d88612/fegyverek.TXT

Nem elérhető Geno

  • 209
    • Profil megtekintése
Hogyan adjam a kezébe a fegyvert?
« Válasz #5 Dátum: 2014. április 04. - 16:29:19 »
0 Show voters
Sziasztok, egy textdrawos fegyver lekérõt próbálok csinálni, egy gond van vele, mikor rákattintok a képre nem csinál semmit, én azt szeretném ha a kezébe adná a fegyvert. Valaki tud erre megoldást?
Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140404/661700215sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140404/297150302sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Hogyan adjam a kezébe a fegyvert?
« Válasz #6 Dátum: 2014. április 04. - 17:33:26 »
0 Show voters
Képekbõl nem tudjuk megmondani a hibát. Másolj kódot. De amúgy ott van az alap szervermappába olyan script, és onnan ki tudod ügyeskedni hogy mûködjön.

Nem elérhető Geno

  • 209
    • Profil megtekintése
Hogyan adjam a kezébe a fegyvert?
« Válasz #7 Dátum: 2014. április 04. - 17:44:29 »
0 Show voters
Szerintem nem megoldható, mert amikor a fegyver ID -t írom be az item listára akkor azt skinnek jelzi és nem fegyvernek. Úgy lehetne megoldani, hogy a fegyvernek a modeljét csatolnám hozzá a playerhez.
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 04. - 17:50:36 írta Geno »

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Hogyan adjam a kezébe a fegyvert?
« Válasz #8 Dátum: 2014. április 04. - 19:27:54 »
0 Show voters
ha nem az alap \"skinchanger\" scriptet próbálod meg átírni, hanem a következõ linkekbõl összedobod, többremész, és egyszerûbb.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetPreviewModel
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickTextDraw
az elsõ link azt mutatja meg, hogy tedd bele a fegyver képét, a második pedig, hogy mi történjen, amikor rákattintasz.....

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Hogyan adjam a kezébe a fegyvert?
« Válasz #9 Dátum: 2014. április 04. - 21:35:13 »
0 Show voters
Szia.
Tessék a script:
 
#include <a_samp>
#include <mSelection>
#define DIALOG_BG_COLOR 0x4A5A6BBB
#define PREV_BG_COLOR 0x88888899
#define PREV_BG_COLOR2 0xFFFF00AA
#define AMMO 100
new gunlist = mS_INVALID_LISTID;
public OnFilterScriptInit()
{
gunlist = LoadModelSelectionMenu(\"fegyverek.txt\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/fegyverek\", true) == 0)
{
    ShowModelSelectionMenu(playerid, gunlist, \"Fegyver menü\", DIALOG_BG_COLOR, PREV_BG_COLOR, PREV_BG_COLOR2);
    return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerModelSelection(playerid, response, listid, modelid)
{
if(listid == gunlist)
{
    if(response)
    {
    switch(modelid)
   {
           case 331: GivePlayerWeapon(playerid, 1, AMMO);
           case 333: GivePlayerWeapon(playerid, 2, AMMO);
           case 334: GivePlayerWeapon(playerid, 3, AMMO);
           case 335: GivePlayerWeapon(playerid, 4, AMMO);
           case 336: GivePlayerWeapon(playerid, 5, AMMO);
           case 337: GivePlayerWeapon(playerid, 6, AMMO);
           case 338: GivePlayerWeapon(playerid, 7, AMMO);
           case 339: GivePlayerWeapon(playerid, 8, AMMO);
           case 341: GivePlayerWeapon(playerid, 9, AMMO);
           case 321: GivePlayerWeapon(playerid, 10, AMMO);
           case 325: GivePlayerWeapon(playerid, 14, AMMO);
           case 326: GivePlayerWeapon(playerid, 15, AMMO);
           case 342: GivePlayerWeapon(playerid, 16, AMMO);
           case 343: GivePlayerWeapon(playerid, 17, AMMO);
           case 344: GivePlayerWeapon(playerid, 18, AMMO);
           case 346: GivePlayerWeapon(playerid, 22, AMMO);
           case 347: GivePlayerWeapon(playerid, 23, AMMO);
           case 348: GivePlayerWeapon(playerid, 24, AMMO);
           case 349: GivePlayerWeapon(playerid, 25, AMMO);
           case 350: GivePlayerWeapon(playerid, 26, AMMO);
           case 351: GivePlayerWeapon(playerid, 27, AMMO);
           case 352: GivePlayerWeapon(playerid, 28, AMMO);
           case 353: GivePlayerWeapon(playerid, 29, AMMO);
           case 355: GivePlayerWeapon(playerid, 30, AMMO);
           case 356: GivePlayerWeapon(playerid, 31, AMMO);
           case 372: GivePlayerWeapon(playerid, 32, AMMO);
           case 357: GivePlayerWeapon(playerid, 33, AMMO);
           case 358: GivePlayerWeapon(playerid, 34, AMMO);
           case 359: GivePlayerWeapon(playerid, 35, AMMO);
           case 360: GivePlayerWeapon(playerid, 36, AMMO);
           case 361: GivePlayerWeapon(playerid, 37, AMMO);
           case 362: GivePlayerWeapon(playerid, 38, AMMO);
           case 363: { GivePlayerWeapon(playerid, 39, AMMO); GivePlayerWeapon(playerid, 40, 1); }
           case 365: GivePlayerWeapon(playerid, 41, AMMO);
           case 366: GivePlayerWeapon(playerid, 42, AMMO);
   }
    SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Megkaptad a fegyvert.\");
    }
    else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Bezártad a fegyver menüt.\");
       return 1;
}
return 1;
}

 
Ezt pedig tedd be a scriptfiles mappába: http://www.solidfiles.com/d/4cf4d88612/fegyverek.TXT

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal