GameMode-ba van beágyazva..
[pawn]new DaveVehicle;[/pawn]
[pawn]{
print ( \"NPC Betöltése!\" );
print ( \".\" );
print ( \"..\" );
print ( \"...\" );
print ( \"....\" );
print ( \".....\" );
print ( \"NPC Betöltve!\" );
DaveVehicle = AddStaticVehicle ( 562, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3);
}[/pawn]
[pawn]
if(strcmp(cmdtext, \"/driftbemutató\", true) == 0)
{
ConnectNPC (\"Dave\", \"hogydrifteljunk2\");
SendClientMessage(playerid,green,\"Figyelj és tanulj;)\");
PutPlayerInVehicle(playerid,DaveVehicle, 1);
return 1;
}[/pawn]
[pawn]
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
if ( !strcmp ( npcname, \"Dave\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, DaveVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
}
return 1;
}
SetPlayerInterior(playerid, 0);
return 1;
}[/pawn]