GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: szabyxxx - 2012. január 26. - 19:38:24

Cím: Hogy tom megoldani...
Írta: szabyxxx - 2012. január 26. - 19:38:24
Sziasztok hogy tom azt megoldani hogy ha vki elteleportál irja textdrawba hogy pl
]]$$ExKill[[ elteleportált (/sf)
FIGYELEm textdrawba és el is tünjön Kösszi ;)
Jah és mindeki Lássa azaz All
Cím: Hogy tom megoldani...
Írta: nyE - 2012. január 26. - 20:13:16
Én így csinálnám . . .
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Text:TeleportText;
forward TeleTimer();
public OnGameModeInit()
{
TeleportText = TextDrawCreate(x, y,\"_\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/parancs\", true) == 0)
{
   Teleport(playerid, \"Tele neve\", x, y, z, a, int);
   return 1;
}
return 1;
}
stock Teleport(playerid, telename[], Float:Px, Float:Py, Float:Pz, Float:Pa, interior)
{
new string[128], playerName[MAX_PLAYER_NAME];
SetPlayerPos(playerid,Px,Py,Pz);
SetPlayerFacingAngle(playerid,Pa);
        SetPlayerInterior(playerid, interior);
        TextDrawHideForAll(TeleportText);
        GetPlayerName(playerid, playerName, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"%s elteleportált ide: %s\", playerName, telename);
TextDrawSetString(TeleportText, string);
TextDrawShowForAll(TeleportText);
SetTimerEx(\"TeleTimer\",10000,0, \"d\", playerid);
return 1;
}
public TeleTimer()
{
TextDrawHideForAll(TeleportText);
return 1;
}[/pawn]
Cím: Hogy tom megoldani...
Írta: szabyxxx - 2012. január 27. - 12:51:36
Zárok...