new Randoms[][3] ={ {valtozo[0]}, {valtozo[1]}, {valtozo[2]}};
new valami = random(3);switch(valami){ case 1: { // Függvény } case 2: { // Függvény } case 3: { // Függvény }}
Egy másik megoldás. new valami = random(3);if(valami == 0){// Függvény.}if(valami == 1){// Függvény.}if(valami == 2){// Függvény.}
new valami = random(3);if(valami == 0){// Függvény.}if(valami == 1){// Függvény.}if(valami == 2){// Függvény.}
new constg_iWheels[17] ={1025, 1073, 1074, 1075, 1076,1077, 1078, 1079, 1080, 1081,1082, 1083, 1084, 1085, 1096,1097, 1098};// Aztán valahova..AddVehicleComponent(vehicleid, g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]); // Csak példaprintf(\"Random Wheel: %d\", g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]);
Ha már így csinálod legalább switch-el, hogy csak 1 lekérdezéssel terheljük a procit, ne többel.[/quote]Milyen igazad van, kösz, hogy szóltál, ha nem gond, javítom.
\" post=\"234943\" timestamp=\"1330974085\"] new constg_iWheels[17] ={1025, 1073, 1074, 1075, 1076,1077, 1078, 1079, 1080, 1081,1082, 1083, 1084, 1085, 1096,1097, 1098};// Aztán valahova..AddVehicleComponent(vehicleid, g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]); // Csak példaprintf(\"Random Wheel: %d\", g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]); [/quote]Szintén rossz. Már megoldottam neki privátba, csak teszteli. [/quote]Miért lenne rossz?Így használom, használtam mindig is és nekem megy.
new constg_iWheels[17] ={1025, 1073, 1074, 1075, 1076,1077, 1078, 1079, 1080, 1081,1082, 1083, 1084, 1085, 1096,1097, 1098};// Aztán valahova..AddVehicleComponent(vehicleid, g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]); // Csak példaprintf(\"Random Wheel: %d\", g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]); [/quote]Szintén rossz. Már megoldottam neki privátba, csak teszteli. [/quote]Miért lenne rossz?Így használom, használtam mindig is és nekem megy.
new rand = random(3);MoveObject(halal[rand]....);SetTimerEx(\"ObjectVisszaTolas\", 5000, false, \"i\", halal[rand]);forward ObjectVisszaTolas(objid);public ObjectVisszaTolas(objid){//MoveObject... stb}