hát nekem az ötletem
Pl regnél mikor kiírja hogy
Pl.:
Mit jelent a DeathMatch?
a, x
b, y
c, EZ A JÓ
Ilyenkor beállít egy változót a playernek hogy pl
kerdesek[playerid] = 1;
Aztán:
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(kerdesek[playerid] == 1)
{
if(strfind(text, \"c\", true))
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Helyes.\");
//Többi funkc.
}
else if(!strfind(text, \"c\", true)) return Kick(playerid);
}
return 1;
}
Nem vagyok benne biztos, most próbálok elõször ilyesmit.
strfind az nem épp a legjobb.
Ez a legegyszerûbb megoldás:
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(kerdesek[playerid] == 1)
{
if((text[0] |= 0x20) == \'c\') // |= 0x20 -> Kisbetûre alakítja a nagybetût.
{
// Helyes
}
else
{
// Hülye vagy
}
}
return 1;
}