Szerző Téma: Hogy lehet pozícíót menteni majd újra betõlteni?  (Megtekintve 644 alkalommal)

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Hogy lehet pozícíót menteni majd újra betõlteni?
« Dátum: 2011. december 25. - 23:11:32 »
0 Show voters
szeretnék olyat hogy Dini be mentem valakinek a poziciólyáz és majd ha újra feljön ugyan oda tegye le próbáltam már csinálni magamtól te fatálisan kaki lett :D köszi!

Nem elérhető rewan

  • 960
    • Profil megtekintése
Hogy lehet pozícíót menteni majd újra betõlteni?
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 25. - 23:38:10 »
0 Show voters
[pawn]dini_FloatSet(filename[],key[],Float:value)[/pawn] <<< Ugye ezzel akartad menteni
és ezzel akartad betölteni >>> [pawn]dini_Float(filename[],key[])[/pawn] ?
Valamint a pozíció változója a modban is Float: elõtagú kell legyen, mind a 3(szemszöggel 4).
Ha jól emlékszem, valami buktató még van, én is sokat szívtam(kétszer is,

mivel a megoldást hajlamos elfelejteni az ember :D)
vele.
Ha nem megy írj és holnap írok egy konkrét példát, vagy valaki más ír majd.

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Hogy lehet pozícíót menteni majd újra betõlteni?
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 26. - 12:02:18 »
0 Show voters
[pawn]#include <a_samp>
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
enum SavePosENUM { Float:sX, Float:sY, Float:sZ, Float:sA, SavedPos };
new SavePos[MAX_PLAYERS][savePosENUM];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if(!strcmp(cmdtext, \"/s\", true))
        {
                if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                {
                        GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), SavePos[playerid][sX], SavePos[playerid][sY], SavePos[playerid][sZ]);
                        GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), SavePos[playerid][sA]);
                } else {
                        GetPlayerPos(playerid, SavePos[playerid][sX], SavePos[playerid][sY], SavePos[playerid][sZ]);
                        GetPlayerFacingAngle(playerid, SavePos[playerid][sA]);
                }
                SavePos[playerid][savedPos] = 1;
                return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Pozició mentve.\");
        }
        if(!strcmp(cmdtext, \"/l\", true))
        {
            if (SavePos[playerid][savedPos] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Pozició nincs mentve.\");
                if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                {
                        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), SavePos[playerid][sX], SavePos[playerid][sY], SavePos[playerid][sZ]);
                        SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), SavePos[playerid][sA]);
                } else {
                        SetPlayerPos(playerid, SavePos[playerid][sX], SavePos[playerid][sY], SavePos[playerid][sZ]);
                        SetPlayerFacingAngle(playerid, SavePos[playerid][sA]);
                }
                return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Teleprotáltál a mentet pozicióra.\");
        }
        return 0;
}
[/pawn]
/s a mentés
/l a betöltés

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal