Note: This does not include vehicle health changes
[/quote]
OFF: LoL, már tényleg hülye vagyok xD
Bocs, hogy belekötök, de ez a callback csak akkor hívódik meg, amikor a jármû sérül, nem pedig amikor megváltozik az élete.
Én is ezt a megoldást használtam 0.3a idején és nem mûködött rendesen, mivel amikor már felgyúlt a motorom, akkor már nem javította meg és felrobbant.
Note: This does not include vehicle health changes
[/quote]
Túl kevésre állítottad az ellenõrzésben a jármû élet határát.
(Nálam 280-ra van állítva 0.3a óta és tökéletesen mûködik)
[pawn] new
Float:health;
GetVehicleHealth(vehicleid, health);
if(health < 280) {[/pawn]
[/quote]
Persze hogy nem javította meg a jármûvet, mikor már ég, ez csak akkor kerül meghívásra ha a jármû sérül, ha már elkezd égni a jármû akkor a jármû élete kezd el csökkenni, nincs sérülés.
Ezért ez a megoldás tökéletes olyan 300 jármûéletig, alatta már lehetnek gondok.
És amúgy lefordítva:
Megjegyzés: Ez nem tartalmazza a gépjármû egészségügyi változásait.[/quote]
Másképp: nincs olyan paramétere hogy Float:health.
Én ezt használom!
Készítõ: Pedró
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0);
}
return 1;
}
[/quote]
Ezt én is használtam régen, de panaszkodtak mert pár playernek nem javította a jármûvet.