GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: buci11 - 2011. november 18. - 16:30:22

Cím: hogy lehet olyat csinálni ami a SP be is van azok a piros mezök amibe be kell me
Írta: buci11 - 2011. november 18. - 16:30:22
menni és lehet függvényeket hozzárendelni? ha pl belemegy ez és ez történjen de nekem az kell hogy látszódjon is nem IsPlayerRangeOfPoint mert az nem látszik
Cím: hogy lehet olyat csinálni ami a SP be is van azok a piros mezök amibe be kell me
Írta: Ð í e s e £ - 2011. november 18. - 16:34:27
Tessék,KATT
Cím: hogy lehet olyat csinálni ami a SP be is van azok a piros mezök amibe be kell me
Írta: buci11 - 2011. november 18. - 16:46:27
köszi de ha többet akarok letenni akkor hogy különbözteti meg?
Cím: hogy lehet olyat csinálni ami a SP be is van azok a piros mezök amibe be kell me
Írta: Zsolesszka - 2011. november 18. - 17:19:23
Létre kell hoznod egy változót a számára plusz-ba.
Mikor megjelenítesz egy checkpointot egy játékosnak akkor a külön létrehozott változónak is adsz egy értéket.
Így a plusz-ként létrehozott változóval tudod ellenõrizni melyik cp aktív a játékosnak.
[pawn]
// Ezek lesznek a különbözõ cp-k jelölései/értékei
enum
{
   NO_AKTIV,
   AKTIV_CP1,
   AKTIV_CP2
}
// Ez lesz a változó játékosonként.
new IsAktivCP[MAX_PLAYERS];
//Minden DisableCheckPoint-hoz és OnPlayerConnecthez.
IsAktivCP[playerid] = NO_AKTIV;
//Ahol megjeleníted a Checkpoint-ot a játékosnak:
SetPlayerCheckPoint(playerid,..
IsaktivCP[playerid] = AKTIV_CP1;
//Majd OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) alá:
switch(IsaktivCP[playerid])
{
     case AKTIV_CP1: {SendC ...}
     case AKTIV_CP2: {SendC ...}
}
[/pawn]
Cím: hogy lehet olyat csinálni ami a SP be is van azok a piros mezök amibe be kell me
Írta: buci11 - 2011. november 25. - 19:36:39
[pawn]#include <a_samp>
enum
{
   NO_AKTIV,
   AKTIV_CP1,
   AKTIV_CP2
}
new IsAktivCP[MAX_PLAYERS];
IsAktivCP[playerid] = NO_AKTIV;
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerCheckPoint(playerid,-166.9226,1150.5846,19.1777);
IsaktivCP[playerid] = AKTIV_CP1;
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(IsaktivCP[playerid])
{
     case AKTIV_CP1: SendClientMessage(playerid,0x0000FFAA,\"blabla)\");
     case AKTIV_CP2:SendClientMessage(playerid,0x0000FFAA,\"blabla\");
return 1;
}
[/pawn]
[pawn]C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(10) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerCheckPoint\"
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(15) : error 017: undefined symbol \"IsaktivCP\"
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(15) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(15) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(15) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(15) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
6 Errors.
[/pawn]
mi a baja???