Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
Hogy lehet megcsinálni hogy csak 10m en belül lássák a chatet?
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: Hogy lehet megcsinálni hogy csak 10m en belül lássák a chatet? (Megtekintve 1087 alkalommal)
buci11
502
Hogy lehet megcsinálni hogy csak 10m en belül lássák a chatet?
«
Dátum:
2011. november 21. - 20:42:14 »
0
Voters list:
mint rp szerokon hogy ne lehessen mindenkivel beszélni csak az aki közel van
Naplózva
|‾xɐʇuA
458
Hogy lehet megcsinálni hogy csak 10m en belül lássák a chatet?
«
Válasz #1 Dátum:
2011. november 21. - 20:49:05 »
0
Voters list:
RP szerókon? hmm?
Naplózva
Sheet
1508
Támogató
Hogy lehet megcsinálni hogy csak 10m en belül lássák a chatet?
«
Válasz #2 Dátum:
2011. november 21. - 20:58:39 »
0
Voters list:
Gf-be van egy fügvény, ProxDetector, azzal
Naplózva
buci11
502
Hogy lehet megcsinálni hogy csak 10m en belül lássák a chatet?
«
Válasz #3 Dátum:
2011. november 21. - 21:05:09 »
0
Voters list:
igen rp szerókhoz és mibe mi csinált kicsoda mit? légyszi linkelj
Naplózva
Sheet
1508
Támogató
Hogy lehet megcsinálni hogy csak 10m en belül lássák a chatet?
«
Válasz #4 Dátum:
2011. november 21. - 21:15:55 »
0
Voters list:
[pawn]forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5);
public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLogged] == 1)
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
//radi = 2.0; //Trigger Radius
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)))
{
if(!BigEar
)
{
GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
tempposx = (oldposx -posx);
tempposy = (oldposy -posy);
tempposz = (oldposz -posz);
//printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);
if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
{
SendClientMessage(i, col1, string);
}
else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
{
SendClientMessage(i, col2, string);
}
else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
{
SendClientMessage(i, col3, string);
}
else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
{
SendClientMessage(i, col4, string);
}
else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
SendClientMessage(i, col5, string);
}
}
else
{
SendClientMessage(i, col1, string);
}
}
}
}//not connected
return 1;
}[/pawn]
Naplózva
buci11
502
Hogy lehet megcsinálni hogy csak 10m en belül lássák a chatet?
«
Válasz #5 Dátum:
2011. november 21. - 21:23:32 »
0
Voters list:
ebbbe is van error nem tudom hogy miez
[pawn]C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\pawno\\tuning.pwn(4) : error 017: undefined symbol \"PlayerInfo\"
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\pawno\\tuning.pwn(4) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\pawno\\tuning.pwn(4) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\pawno\\tuning.pwn(4) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\pawno\\tuning.pwn(4) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
[/pawn]
Naplózva
staubka
474
Hogy lehet megcsinálni hogy csak 10m en belül lássák a chatet?
«
Válasz #6 Dátum:
2011. november 21. - 21:28:28 »
0
Voters list:
Nem kompatibilisek a változók az rp mododdal... Írd át, vagy csináld meg az onplayertext-et IsPlayerInRangeOfPoint-al.
OnPlayerText alatt:
[pawn]new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,5.0,x,y,z))
{
//Ez az amikor közel van az üzenetküldõhöz
}
}[/pawn]
Megtudod csinálni? Ha nem akkor mond hogy mit hogy akarsz meg ilyenek..
Naplózva
Sheet
1508
Támogató
Hogy lehet megcsinálni hogy csak 10m en belül lássák a chatet?
«
Válasz #7 Dátum:
2011. november 21. - 21:46:25 »
0
Voters list:
[pawn]forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5);
public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
//radi = 2.0; //Trigger Radius
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)))
{
if(!BigEar
)
{
GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
tempposx = (oldposx -posx);
tempposy = (oldposy -posy);
tempposz = (oldposz -posz);
//printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);
if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
{
SendClientMessage(i, col1, string);
}
else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
{
SendClientMessage(i, col2, string);
}
else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
{
SendClientMessage(i, col3, string);
}
else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
{
SendClientMessage(i, col4, string);
}
else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
SendClientMessage(i, col5, string);
}
}
else
{
SendClientMessage(i, col1, string);
}
}
}
}//not connected
return 1;
}[/pawn]
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
Hogy lehet megcsinálni hogy csak 10m en belül lássák a chatet?
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal