Szerző Téma: hogy lehet olyat csinálni ami a SP be is van azok a piros mezök amibe be kell me  (Megtekintve 733 alkalommal)

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
0 Show voters
menni és lehet függvényeket hozzárendelni? ha pl belemegy ez és ez történjen de nekem az kell hogy látszódjon is nem IsPlayerRangeOfPoint mert az nem látszik

hogy lehet olyat csinálni ami a SP be is van azok a piros mezök amibe be kell me
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 18. - 16:34:27 »
0 Show voters

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
hogy lehet olyat csinálni ami a SP be is van azok a piros mezök amibe be kell me
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 18. - 16:46:27 »
0 Show voters
köszi de ha többet akarok letenni akkor hogy különbözteti meg?

hogy lehet olyat csinálni ami a SP be is van azok a piros mezök amibe be kell me
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 18. - 17:19:23 »
+1 Show voters
Létre kell hoznod egy változót a számára plusz-ba.
Mikor megjelenítesz egy checkpointot egy játékosnak akkor a külön létrehozott változónak is adsz egy értéket.
Így a plusz-ként létrehozott változóval tudod ellenõrizni melyik cp aktív a játékosnak.
[pawn]
// Ezek lesznek a különbözõ cp-k jelölései/értékei
enum
{
   NO_AKTIV,
   AKTIV_CP1,
   AKTIV_CP2
}
// Ez lesz a változó játékosonként.
new IsAktivCP[MAX_PLAYERS];
//Minden DisableCheckPoint-hoz és OnPlayerConnecthez.
IsAktivCP[playerid] = NO_AKTIV;
//Ahol megjeleníted a Checkpoint-ot a játékosnak:
SetPlayerCheckPoint(playerid,..
IsaktivCP[playerid] = AKTIV_CP1;
//Majd OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) alá:
switch(IsaktivCP[playerid])
{
     case AKTIV_CP1: {SendC ...}
     case AKTIV_CP2: {SendC ...}
}
[/pawn]

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
hogy lehet olyat csinálni ami a SP be is van azok a piros mezök amibe be kell me
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 25. - 19:36:39 »
0 Show voters
[pawn]#include <a_samp>
enum
{
   NO_AKTIV,
   AKTIV_CP1,
   AKTIV_CP2
}
new IsAktivCP[MAX_PLAYERS];
IsAktivCP[playerid] = NO_AKTIV;
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerCheckPoint(playerid,-166.9226,1150.5846,19.1777);
IsaktivCP[playerid] = AKTIV_CP1;
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(IsaktivCP[playerid])
{
     case AKTIV_CP1: SendClientMessage(playerid,0x0000FFAA,\"blabla)\");
     case AKTIV_CP2:SendClientMessage(playerid,0x0000FFAA,\"blabla\");
return 1;
}
[/pawn]
[pawn]C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(10) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerCheckPoint\"
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(15) : error 017: undefined symbol \"IsaktivCP\"
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(15) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(15) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(15) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\endyke\\Downloads\\szerver\\filterscripts\\sweep.pwn(15) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
6 Errors.
[/pawn]
mi a baja???
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 25. - 20:10:27 írta buci11 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal