Szerző Téma: Hogy kell egy módba irni a scripteket?  (Megtekintve 1065 alkalommal)

Hogy kell egy módba irni a scripteket?
« Dátum: 2015. november 11. - 06:02:08 »
0 Show voters
kezdő vagyok, elöre is köszönöm a válaszokat  :thumbsup:

ᗩωєѕσмє

  • Vendég
Hogy kell egy módba irni a scripteket?
« Válasz #1 Dátum: 2015. november 11. - 06:18:41 »
0 Show voters
Én régen úgy csináltam, hogy beraktam a scripteket a mód végébe, de aztán sorra következtek az errorok, végül rájöttem, hogy mindent a maga helyére kell rakni. Tehát ha van a script elején \"new xy\", akkor azt te is a módod elejére teszed, vagy oda, ahol a new-ek vannak. Ha van a scriptben define, akkor azt berakod szintén a módod elejére, vagy oda ahol a definek vannak. Érdemes ezeket sorba rakni, nem össze vissza. Ha a scriptben az OnFilterScriptInit-alatt vannak dolgok, akkor te azt szépen behelyezed az OnGameModeInit alá. És ezt gondolom nem kell tovább sorolnom, hogy hogy csináld, mert ennyiböl már rá lehet jönni. Ha meg nem, akkor nézz kisebb-nagyobb tutorialokat, melyeknél beszélnek. Ha meg nem, akkor végig követed, és lepróbálod másolni, aztán pedig próbáld meg egyedül megcsinálni.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Hogy kell egy módba irni a scripteket?
« Válasz #2 Dátum: 2015. november 11. - 07:25:34 »
0 Show voters
OnGameModeInit alá teszed azokat a dolgokat amik az OnFilterScriptInit alatt találhatóak.. Annyi a lényeg egy módnál, hogy ott nem használjuk az OnFilterScriptInit részt hanem OnGameModeInitet. Illetve vannak olyan beállítások amiket ott megtudsz adni.. mondjuk a szerver nevének átírását, mód nevének átírását, rcon jelszó generálását, stb.  :) Ha van egy elérhető kódod és megszeretnéd osztani, kérlek másold be és megmutassuk neked. :)

Hogy kell egy módba irni a scripteket?
« Válasz #3 Dátum: 2015. november 11. - 08:07:35 »
0 Show voters
csak letöltöttem 2scriptet. persze ezeket nem használom fel csak otthoni szerverként akarom bele rakni(tanulás céljábol). majd ha sikerül ezt megtanulnom utánna kezdenék el pawno nyelvet is tanulni illetve scripteket irni :) http://pastebin.com/wPWWvJq7  http://pastebin.com/9rf2H5YN ezt szeretném össze rakni esetleg pastebin-röl meg tudod mutatni hogy kéne kinézni? elöre is köszönöm :)

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Hogy kell egy módba irni a scripteket?
« Válasz #4 Dátum: 2015. november 11. - 16:49:34 »
0 Show voters
Amúgy pastebin nem elérhető egyik se

Hogy kell egy módba irni a scripteket?
« Válasz #5 Dátum: 2015. november 11. - 17:42:45 »
0 Show voters

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Hogy kell egy módba irni a scripteket?
« Válasz #6 Dátum: 2015. november 11. - 18:25:35 »
0 Show voters

#include a_samp // Az alap fájl, ez mindig kell hogy tudjuk a függvényeket használni.
#include zcmd // A parancsok létrehozásának, lekell tölteni.
new     karakterlanc[ 1128 + 1 ]; // Tárolunk adatok ebben a karakterláncban.
public  OnGameModeInit( ) { // Ha bekapcsolod a szerveredet ezt előhívja elsőként.
        SetGameModeText( \"Első szerverem\" );
print( \"A szerveremet elindítottam!\" );
        return 1;
}
public  OnGameModeExit( ) { // Ha kikapcsolod a szerveredet ezt előhívja.
        print( \"A szerveremet leállítottam!\" );
        return 1;
}
public  OnPlayerRequestClass( playerid, classid ) {
        SetPlayerPos( playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746 ); // A karaktered erre a pozícióra fog spawnolni amikor karaktereket választod.
        SetPlayerCameraPos( playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746 ); // A kamerát beállítod, milyen távol vagy közel legyen a játékoshoz.
        SetPlayerCameraLookAt( playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746 ); // A kamera mit nézzen? Most a SetPlayerPos pozíciót kiszámold fejből és már tudod hova is kell tenni a nézetet.
        return 1;
}
COMMAND:aa( playerid, params[ ] ) {
        karakterlanc[ 0 ] = EOS; // Ezt azért írom ide mert lenullázom a karakterlánc értékét, ha már van tárolva valami benne vagy sem.. mivel ha nem nullázuk megmarad benne az a szöveg.
        format( karakterlanc, sizeof( karakterlanc ), \"%s elteleportált ide: /aa\", GetName( playerid ) ); // GetName( playerid ) lekérdezi a játékos nevét, nem kell minden parancsnál létrehozni új változót.
        SendClientMessageToAll( 0xFF9D00, karakterlanc ); // Minden játékosnak elküldi ezt az üzenetet.
        SetPlayerInterior( playerid,0 ); // Beállítjuk a játékos interiorját, hogy lássa a tárgyakat.
        if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ) { // Megnézzük ha a játékos vezetőként ül a járműben ha igen akkor járművel teleportál el, ha nem akkor gyalogosként.
        LinkVehicleToInterior( GetPlayerVehicleID( playerid ), 0 ); // Ugyan az mint a SetPlayerInterior csak járműnek.
        SetVehiclePos( GetPlayerVehicleID( playerid ), 364.3824,2473.2563,16.1908 ); // Ugyan az mint a SetPlayerPos csak járműnek.
        SetVehicleZAngle( GetPlayerVehicleID( playerid ), 0.0 ); // Ez a magasság beállítása, van X, Y, Z, A || A = forgatás, Z = magasság.
        } else { // Ha a játékos nem ül járműben, akkor ...
        SetPlayerPos( playerid, 405.6525,2453.918,16.5 ); // Ide teleportáljuk
        SetPlayerFacingAngle( playerid, 0.0 ); } // Beállítjuk a játékos nézését azaz forgatását merre nézzen.
        return 1;
}
stock   GetName( playerid ) // Ez a megoldás sokkal jobb, nem kell 1000x változót létrehozni a módban, simán lekérdezed GetName( playerid ) stockkal, ahogy fent csináltam.
{
        new name[ MAX_PLAYER_NAME ];
        GetPlayerName( playerid, name,sizeof( name ) );
        return name;
}

Hogy kell egy módba irni a scripteket?
« Válasz #7 Dátum: 2015. november 11. - 18:41:13 »
0 Show voters
köszönöm :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal