#include a_samp // Az alap fájl, ez mindig kell hogy tudjuk a függvényeket használni.
#include zcmd // A parancsok létrehozásának, lekell tölteni.
new karakterlanc[ 1128 + 1 ]; // Tárolunk adatok ebben a karakterláncban.
public OnGameModeInit( ) { // Ha bekapcsolod a szerveredet ezt előhívja elsőként.
SetGameModeText( \"Első szerverem\" );
print( \"A szerveremet elindítottam!\" );
return 1;
}
public OnGameModeExit( ) { // Ha kikapcsolod a szerveredet ezt előhívja.
print( \"A szerveremet leállítottam!\" );
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass( playerid, classid ) {
SetPlayerPos( playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746 ); // A karaktered erre a pozícióra fog spawnolni amikor karaktereket választod.
SetPlayerCameraPos( playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746 ); // A kamerát beállítod, milyen távol vagy közel legyen a játékoshoz.
SetPlayerCameraLookAt( playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746 ); // A kamera mit nézzen? Most a SetPlayerPos pozíciót kiszámold fejből és már tudod hova is kell tenni a nézetet.
return 1;
}
COMMAND:aa( playerid, params[ ] ) {
karakterlanc[ 0 ] = EOS; // Ezt azért írom ide mert lenullázom a karakterlánc értékét, ha már van tárolva valami benne vagy sem.. mivel ha nem nullázuk megmarad benne az a szöveg.
format( karakterlanc, sizeof( karakterlanc ), \"%s elteleportált ide: /aa\", GetName( playerid ) ); // GetName( playerid ) lekérdezi a játékos nevét, nem kell minden parancsnál létrehozni új változót.
SendClientMessageToAll( 0xFF9D00, karakterlanc ); // Minden játékosnak elküldi ezt az üzenetet.
SetPlayerInterior( playerid,0 ); // Beállítjuk a játékos interiorját, hogy lássa a tárgyakat.
if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ) { // Megnézzük ha a játékos vezetőként ül a járműben ha igen akkor járművel teleportál el, ha nem akkor gyalogosként.
LinkVehicleToInterior( GetPlayerVehicleID( playerid ), 0 ); // Ugyan az mint a SetPlayerInterior csak járműnek.
SetVehiclePos( GetPlayerVehicleID( playerid ), 364.3824,2473.2563,16.1908 ); // Ugyan az mint a SetPlayerPos csak járműnek.
SetVehicleZAngle( GetPlayerVehicleID( playerid ), 0.0 ); // Ez a magasság beállítása, van X, Y, Z, A || A = forgatás, Z = magasság.
} else { // Ha a játékos nem ül járműben, akkor ...
SetPlayerPos( playerid, 405.6525,2453.918,16.5 ); // Ide teleportáljuk
SetPlayerFacingAngle( playerid, 0.0 ); } // Beállítjuk a játékos nézését azaz forgatását merre nézzen.
return 1;
}
stock GetName( playerid ) // Ez a megoldás sokkal jobb, nem kell 1000x változót létrehozni a módban, simán lekérdezed GetName( playerid ) stockkal, ahogy fent csináltam.
{
new name[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, name,sizeof( name ) );
return name;
}