A skint itt:
Az OnGameModeInit() -alatt lessz ilyen :
AddPlayerClass
ez a skin id
AddPlayerClass(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:z_angle, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo);
A skin id-t írd át, és más is a skinje.
GameText Skinek hegyé:
Keress ilyet: OnPlayerRequestClass(playerid, classid) , és írd be alá a következot:
switch(classid)
{
case 0..2: // Ide írd h hányadik class felé, ez az elso három skin felé írja ezt: ( 0-tól a 2-es ig )
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~Stunter\", 3000, 3);
}
case 3..5: ugyanaz, és így tovább
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~y~Drifter\", 3000, 3);
}
}