GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: kardashyd - 2014. június 13. - 20:32:28

Cím: Hitrendszer bug
Írta: kardashyd - 2014. június 13. - 20:32:28
Sziasztok!
Új vagyok még a scriptelésben de azért tudok egyet s mást, viszont a mai nap egy (számomra) megoldhatatlan problémába ütköztem ugyanis nem értem ezeket az errorokat amiket az általam írt hitrendszeres scriptbe vannak ha valaki tudja a megoldást nagyon megköszönném ugyanis eddig mûködött majd pedig egyik pillanatról a másikra (változtattam a scriptben) már nem.
(egyébként meg ez egy hitrendszer különbözõ armor értékekkel)
 

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    new Float:armour;
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if (armour < 60.0)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
    {
SetPlayerDrunkLevel (playerid, 10000);
SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Fejbelõttek.\");
    }
    else
        SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Fejbelõttek, de sisak volt rajtad ezért nem esett bajod.\");
}
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if (armour < 80.0)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 7)
    {
SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, 5 mp múlva felálhatsz.\");
ApplyAnimation(playerid,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 5000, 1);
    }
    else
    SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, de lábvédõ volt rajtad ezért nem esett bajod.\");
}
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if (armour < 80.0)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 8)
    {
SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, 5 mp múlva felálhatsz.\");
ApplyAnimation(playerid,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 5000, 1);
    }
    else
        SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, de lábvédõ volt rajtad ezért nem esett bajod.\");
}
    return 1;
}
 

 
Elõre is kösz!
Cím: Hitrendszer bug
Írta: Tlalala - 2014. június 13. - 20:48:09
Milyen hibákat ír ki?
Cím: Hitrendszer bug
Írta: kardashyd - 2014. június 13. - 20:51:51

C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(1) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerTakeDamage\")
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(4) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(4) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerArmour\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(5) : error 070: rational number support was not enabled
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(7) : error 017: undefined symbol \"INVALID_PLAYER_ID\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(9) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerDrunkLevel\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(10) : error 017: undefined symbol \"SendClientMessage\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(12) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(13) : error 017: undefined symbol \"SendClientMessage\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(16) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerArmour\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(17) : error 070: rational number support was not enabled
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(19) : error 017: undefined symbol \"INVALID_PLAYER_ID\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(21) : error 017: undefined symbol \"SendClientMessage\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(22) : error 017: undefined symbol \"ApplyAnimation\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(24) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(25) : error 017: undefined symbol \"SendClientMessage\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(27) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerArmour\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(28) : error 070: rational number support was not enabled
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"INVALID_PLAYER_ID\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(32) : error 017: undefined symbol \"SendClientMessage\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(33) : error 017: undefined symbol \"ApplyAnimation\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(35) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(36) : error 017: undefined symbol \"SendClientMessage\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(38) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
18 Errors.
Cím: Hitrendszer bug
Írta: KovaNovik - 2014. június 13. - 20:56:45
Mod legelejére:
 
#include a_samp
Cím: Hitrendszer bug
Írta: Tlalala - 2014. június 13. - 20:58:25
Elsõ hiba amit megpillantok a modon,hogy rengeteg else van,mindegyik be van zárva de egyik sincs kinyitva
Példa:
 
  else
        SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Fejbelõttek, de sisak volt rajtad ezért nem esett bajod.\");
        }

 
Ezeket javítsd elsõként és nézd meg utána mi lesz.
Cím: Hitrendszer bug
Írta: kardashyd - 2014. június 13. - 21:00:08
De hülye vok xD Köszi :facepalm:
Cím: Hitrendszer bug
Írta: KovaNovik - 2014. június 13. - 21:00:52
Az az else amúgy az if lezárása, szerintem nem hiba (ha jól látom).
Cím: Hitrendszer bug
Írta: Tlalala - 2014. június 13. - 21:02:10
Csak egy példa,hogy ez a rosz :D
 
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 8)
    {
                SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, 5 mp múlva felálhatsz.\");
                ApplyAnimation(playerid,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 5000, 1);
    }
    else
        SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, de lábvédõ volt rajtad ezért nem esett bajod.\");
        }
Cím: Hitrendszer bug
Írta: kardashyd - 2014. június 13. - 21:11:09
Már mûködik