Hello, sziasztok!
Már egy jóideje csinálgatok egy modot, aminek eddig nem volt semmi hibája, tehát elindítottam a házi szerverem, felcsatlakoztam, körbenéztem, minden mûködött (gondolok ilyenkor az objectekre). Mapolgattunk egyedi interiorokat, amiknek az alapját CreateObject-be raktam OnGameModeInit alá, mivel tudtam, hogy ilyenkor a szerver mindig betölti és nem kell egyéb fagyasztásokat meg ilyeneket tenni, ahhoz hogy ne essen ki valaki onnan. Amikor ma reggel beraktam pár kaput, majd elindítottam, fogalmam sincs, hogy miért, de néhány object nem reagált semmire. Amiket platform objectként használtam, eltûntek, pedig a módban bent vannak, de a szerveren láthatatlanok. Streamert is használok, a platform objecteken kívül mindegyik objectet CreateDynamicObject-be raktam. A kapukat egybõl kivettem, de a probléma azóta is ugyan az.
Itt egy példa, amit nem lát a szerver. Lehet, hogy én írtam el benne valamit, de a mai napig hibátlanul betöltött és mûködött.
CreateObject(13361,-250.7000000,1163.4000200,25.6000000,0.0000000,0.0000000,89.9430000);