GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: BVZS - 2013. Október 06. - 12:48:02

Cím: Hibás object(?)
Írta: BVZS - 2013. Október 06. - 12:48:02
Hello, sziasztok!
Már egy jóideje csinálgatok egy modot, aminek eddig nem volt semmi hibája, tehát elindítottam a házi szerverem, felcsatlakoztam, körbenéztem, minden mûködött (gondolok ilyenkor az objectekre). Mapolgattunk egyedi interiorokat, amiknek az alapját CreateObject-be raktam OnGameModeInit alá, mivel tudtam, hogy ilyenkor a szerver mindig betölti és nem kell egyéb fagyasztásokat meg ilyeneket tenni, ahhoz hogy ne essen ki valaki onnan. Amikor ma reggel beraktam pár kaput, majd elindítottam, fogalmam sincs, hogy miért, de néhány object nem reagált semmire. Amiket platform objectként használtam, eltûntek, pedig a módban bent vannak, de a szerveren láthatatlanok. Streamert is használok, a platform objecteken kívül mindegyik objectet CreateDynamicObject-be raktam. A kapukat egybõl kivettem, de a probléma azóta is ugyan az.
Itt egy példa, amit nem lát a szerver. Lehet, hogy én írtam el benne valamit, de a mai napig hibátlanul betöltött és mûködött.
 
CreateObject(13361,-250.7000000,1163.4000200,25.6000000,0.0000000,0.0000000,89.9430000);
Cím: Hibás object(?)
Írta: Kovacs_Richard - 2013. Október 06. - 12:55:51
biztosan lefut eddig az OnGameModeInit-ed?
írj 1 print-et az OnGameModeInit végére hogy lefut e addig a kód...nekem volt ilyesmi problémám mármint nem futott le egészen az OnGameModeInit mert 1 helyen rosszul hivatkoztam 1 cellára
 
public OnGameModeInit()
{
// kód
print(\"OnGameModeInit lefutott\");
return 1;
}

 
ezen kívül F5-nél megtudod nézni hány tárgy van betöltve...menj olyan helyre ahol nincs 1 tárgy se a közeledben ( streamer nem jelenít meg tárgyat ) és ott nézd meg
Cím: Hibás object(?)
Írta: BVZS - 2013. Október 06. - 13:04:36
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1381056951\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43410\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
biztosan lefut eddig az OnGameModeInit-ed?
írj 1 print-et az OnGameModeInit végére hogy lefut e addig a kód...nekem volt ilyesmi problémám mármint nem futott le egészen az OnGameModeInit mert 1 helyen rosszul hivatkoztam 1 cellára
 
public OnGameModeInit()
{
// kód
print(\"OnGameModeInit lefutott\");
return 1;
}

 
Megírtam a printet, nem mutatta..
 

ezen kívül F5-nél megtudod nézni hány tárgy van betöltve...menj olyan helyre ahol nincs 1 tárgy se a közeledben ( streamer nem jelenít meg tárgyat ) és ott nézd meg
 
[/quote]
F5-ben nemigazán tudok eligazodni, de ha ezzel többet tudsz segíteni, azt megköszönném.


\"a1_2013_10_6_m9qfv9fvud.png\"
Cím: Hibás object(?)
Írta: Kovacs_Richard - 2013. Október 06. - 13:14:39
ObjectSlotUsed: 286
ez kell neked 286 tárgy volt betöltve ott ahol álltál
ha meg nem írta ki akkor jön a kedvenc részem :D
http://sampforum.hu/index.php?topic=18616.msg203279#msg203279
sok sikert :)
Cím: Hibás object(?)
Írta: BVZS - 2013. Október 06. - 13:18:40
Ez nekem kínai, inkább feladom. Köszi az eddigi segítségeket! :)
Várjunk csak! Eléggé tanya módszerrel csináltam meg, de végül sikerült lefuttatni az OnGameModeInit-et! A modomban az OnGameModeInit eléggé rövid, mert tömbökben vannak létrehozva a kocsik meg az egyebek, na most, mindegyik ilyen alá beraktam egy printet és megnéztem, hogy hol akad el. pl:
 
AntiDeAMX();
print(\"AntiDeAMX - Jó\");
SetGameModeText(VERZIO);
print(\"Verzió - Jó\");

 
Mostmár a platformok is sikeresen betöltöttek. Köszi szépen Ricsi! Örök hálám!  :D
Cím: Hibás object(?)
Írta: Kovacs_Richard - 2013. Október 06. - 13:30:16
Idézetet írta: TwoClose date=1381058320\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43410\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi szépen Ricsi! Örök hálám!  :D
 
nincs mit :D úgyis csak a munka elõl lógok azért vagyok itt fórumon :D egyszerûbb más problémáit megoldani mint a sajátomat :D mondjuk mellette csinálom a saját dolgomat is :)