Így néz most ki az egész:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[46];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"%s csatlakozott a szerverre.\", pName);
SendClientMessageToAll(CYAN, string);
TextDrawShowForPlayer(playerid,udv);
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
if(!fexist(File))
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszõleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
}
GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
format(penz, sizeof(penz), \"User/Penz/%s.ini\",Nev(playerid));
if(!dini_Exists(penz))
{
dini_Create(penz);
dini_IntSet(penz, \"penz\", 0);
GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(penz, \"penz\"));
}
else
{
GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(penz, \"penz\"));
}
GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
format(Pont, sizeof(Pont), \"User/Pont/%s.ini\",Nev(playerid));
if(!dini_Exists(Pont))
{
dini_Create(Pont);
dini_IntSet(Pont, \"Pont\", 0);
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(Pont, \"Pont\"));
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(Pont, \"Pont\"));
}
return 1;
}