Szerző Téma: Hiba a scriptben.  (Megtekintve 1765 alkalommal)

Nem elérhető Ryoto

Hiba a scriptben.
« Dátum: 2019. május 09. - 21:13:49 »
0 Show voters
Hiba a scriptben.
Sziasztok, valaki megtudná mondani hogy ez miért nem működik?
 
A script annyi hogy, ha egy kés vagy egy dildó van a kezünkben akkor egy object csatolódik a játékoshoz.
 
Késnél kereszt, dildónál Könyv.
 
Valamiért nem akar megjelenni az object.
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerWeapon(playerid) == 4) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 1;
    else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 11) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 2;
    else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 0;
    FegyverErzekelo(playerid);
    return 1;
}
forward FegyverErzekelo(playerid);
public FegyverErzekelo(playerid)
{
    if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 0)
    {
        if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 0))
        {
            RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
        }
        else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 1))
        {
            RemovePlayerAttachedObject(playerid, 1);
        }
        return 1;
    }
    else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 1)
    {
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 11712, 6, 0.086999, 0.038999, 0.092999, 0.900001, -1.599998, 98.000015, 5.210992, 2.174000, 1.807000);
        return 1;
    }
    else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 2)
    {
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 2894, 6, 0.160999, 0.052000, 0.127999, 86.500015, -4.400003, 5.999999);
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 2894, 6, 0.160000, 0.031000, 0.139000, -93.600021, 3.199999, -5.900002);
        return 1;
    }
    return 1;
}

 
 

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Hiba a scriptben.
« Válasz #1 Dátum: 2019. május 10. - 00:45:05 »
0 Show voters
Nem értem az egész kódot, értem mit szeretnél csinálni de amit én nem értek az ez
 



   

else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 1)
    {
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 11712, 6, 0.086999, 0.038999, 0.092999, 0.900001, -1.599998, 98.000015, 5.210992, 2.174000, 1.807000);
        return 1;
    }


[/quote]
 
miért 0 slot van az 1 -es slotnál mikor 1 -es kéne legyen 0 helyett?
 



   

else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 2)
    {
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 2894, 6, 0.160999, 0.052000, 0.127999, 86.500015, -4.400003, 5.999999);
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 2894, 6, 0.160000, 0.031000, 0.139000, -93.600021, 3.199999, -5.900002);
        return 1;
    }


[/quote]
 
és itt miért akarsz megint a 0 slotra tenni még egy tárgyat miután már az 1 -esnél használod a 0 át? 2 tárgyat teszel a 0 slotra, neked kell még egy extra slot ha nincs tárgy.

Nem elérhető Ryoto

Hiba a scriptben.
« Válasz #2 Dátum: 2019. május 10. - 18:23:43 »
0 Show voters
Attached Object Editor-al csináltam és azért van ott 0.
Semelyik object sem akar előjönni.
 
Megtudnál nekem írni egy scriptet, hogy ha a 4es fegyver van kézben akkor azokat az objecteket csatolja rá, és ha a 11es akkor ezeket?
« Utoljára szerkesztve: 2019. május 10. - 18:30:17 írta Alcatraz123@ »

Nem elérhető gbr333

  • 670
    • Profil megtekintése
Hiba a scriptben.
« Válasz #3 Dátum: 2019. május 12. - 07:37:20 »
0 Show voters
Vedd ki azokat a returnokat az onplayerupdate alól,mert így meg sem hívódik a FegyverErzekelo().
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerWeapon(playerid) == 4) JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 1;
    else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 11) JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 2;
    else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 0;
    FegyverErzekelo(playerid);
    return 1;
}

 
 
« Utoljára szerkesztve: 2019. május 12. - 07:39:21 írta RoLuX »

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
Hiba a scriptben.
« Válasz #4 Dátum: 2019. május 13. - 10:52:44 »
0 Show voters
Érdekes logikát alkalmaztál a kód megírásához, illene a kódot refaktorálni valamilyen értelmesebb solutionre.
« Utoljára szerkesztve: 2019. május 13. - 10:52:52 írta whadez »

Nem elérhető Ryoto

Hiba a scriptben.
« Válasz #5 Dátum: 2019. május 13. - 14:00:22 »
0 Show voters
Értem, köszönöm szépen. Megoldottam, szóval most működik :P

Nem elérhető éncsakidefeljarok

  • 15
  • Discord: csattos
    • Profil megtekintése
Hiba a scriptben.
« Válasz #6 Dátum: 2019. május 17. - 00:21:51 »
0 Show voters
Idézetet írta: whadez date=1557737564


   
      Érdekes logikát alkalmaztál a kód megírásához, illene a kódot refaktorálni valamilyen értelmesebb solutionre.
   


Reméltem ,hogy nincs időd megírni egy scriptet. 

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
Hiba a scriptben.
« Válasz #7 Dátum: 2019. május 17. - 13:42:38 »
0 Show voters
Idézetet írta: dexterzjee date=1558045311


   
      Reméltem ,hogy nincs időd megírni egy scriptet. 


Nem, csak néha meglesem hogy ki mivel ügyködik, és próbálok konzervatív normákat vallani eme remek fórumon, és pár jó tanáccsal ellátni az aktív fórumozó társaimat.

Nem elérhető éncsakidefeljarok

  • 15
  • Discord: csattos
    • Profil megtekintése
Hiba a scriptben.
« Válasz #8 Dátum: 2019. május 18. - 12:41:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: whadez date=1558093358


   
      Nem, csak néha meglesem hogy ki mivel ügyködik, és próbálok konzervatív normákat vallani eme remek fórumon, és pár jó tanáccsal ellátni az aktív fórumozó társaimat.
   


Gondolom nincs konnyu dolgod.

Hiba a scriptben.
« Válasz #9 Dátum: 2019. június 05. - 18:27:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: dexterzjee date=1558176090


   
      Gondolom nincs konnyu dolgod.
   


márcsak azért sem, mert van, aki havonta egyszer aktív.. 
 
bocs a késésért :D

Hiba a scriptben.
« Válasz #10 Dátum: 2019. június 29. - 01:31:56 »
0 Show voters
Szintaxisilag a returnok hibásan vannak ott, nemszükségesek, másrészt meg kéne működjön. 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal