public OnPlayerUpdate(playerid){ if(GetPlayerWeapon(playerid) == 4) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 1; else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 11) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 2; else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 0; FegyverErzekelo(playerid); return 1;}forward FegyverErzekelo(playerid);public FegyverErzekelo(playerid){ if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 0) { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 0)) { RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0); } else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 1)) { RemovePlayerAttachedObject(playerid, 1); } return 1; } else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 1) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 11712, 6, 0.086999, 0.038999, 0.092999, 0.900001, -1.599998, 98.000015, 5.210992, 2.174000, 1.807000); return 1; } else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 2) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 2894, 6, 0.160999, 0.052000, 0.127999, 86.500015, -4.400003, 5.999999); SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 2894, 6, 0.160000, 0.031000, 0.139000, -93.600021, 3.199999, -5.900002); return 1; } return 1;}
else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 1) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 11712, 6, 0.086999, 0.038999, 0.092999, 0.900001, -1.599998, 98.000015, 5.210992, 2.174000, 1.807000); return 1; }[/quote] miért 0 slot van az 1 -es slotnál mikor 1 -es kéne legyen 0 helyett? else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 2) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 2894, 6, 0.160999, 0.052000, 0.127999, 86.500015, -4.400003, 5.999999); SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 2894, 6, 0.160000, 0.031000, 0.139000, -93.600021, 3.199999, -5.900002); return 1; }[/quote] és itt miért akarsz megint a 0 slotra tenni még egy tárgyat miután már az 1 -esnél használod a 0 át? 2 tárgyat teszel a 0 slotra, neked kell még egy extra slot ha nincs tárgy.
else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 1) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 11712, 6, 0.086999, 0.038999, 0.092999, 0.900001, -1.599998, 98.000015, 5.210992, 2.174000, 1.807000); return 1; }
else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 2) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 2894, 6, 0.160999, 0.052000, 0.127999, 86.500015, -4.400003, 5.999999); SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 2894, 6, 0.160000, 0.031000, 0.139000, -93.600021, 3.199999, -5.900002); return 1; }[/quote] és itt miért akarsz megint a 0 slotra tenni még egy tárgyat miután már az 1 -esnél használod a 0 át? 2 tárgyat teszel a 0 slotra, neked kell még egy extra slot ha nincs tárgy.
else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 2) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 2894, 6, 0.160999, 0.052000, 0.127999, 86.500015, -4.400003, 5.999999); SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 2894, 6, 0.160000, 0.031000, 0.139000, -93.600021, 3.199999, -5.900002); return 1; }
public OnPlayerUpdate(playerid){ if(GetPlayerWeapon(playerid) == 4) JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 1; else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 11) JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 2; else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 0; FegyverErzekelo(playerid); return 1;}
Érdekes logikát alkalmaztál a kód megírásához, illene a kódot refaktorálni valamilyen értelmesebb solutionre.
Reméltem ,hogy nincs időd megírni egy scriptet.
Nem, csak néha meglesem hogy ki mivel ügyködik, és próbálok konzervatív normákat vallani eme remek fórumon, és pár jó tanáccsal ellátni az aktív fórumozó társaimat.
Gondolom nincs konnyu dolgod.