Hiba a scriptben.
Sziasztok, valaki megtudná mondani hogy ez miért nem működik?
A script annyi hogy, ha egy kés vagy egy dildó van a kezünkben akkor egy object csatolódik a játékoshoz.
Késnél kereszt, dildónál Könyv.
Valamiért nem akar megjelenni az object.
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 4) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 1;
else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 11) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 2;
else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 0;
FegyverErzekelo(playerid);
return 1;
}
forward FegyverErzekelo(playerid);
public FegyverErzekelo(playerid)
{
if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 0)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 0))
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 1))
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 1);
}
return 1;
}
else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 1)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 11712, 6, 0.086999, 0.038999, 0.092999, 0.900001, -1.599998, 98.000015, 5.210992, 2.174000, 1.807000);
return 1;
}
else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 2)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 2894, 6, 0.160999, 0.052000, 0.127999, 86.500015, -4.400003, 5.999999);
SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 2894, 6, 0.160000, 0.031000, 0.139000, -93.600021, 3.199999, -5.900002);
return 1;
}
return 1;
}
Nem értem az egész kódot, értem mit szeretnél csinálni de amit én nem értek az ez
else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 1)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 11712, 6, 0.086999, 0.038999, 0.092999, 0.900001, -1.599998, 98.000015, 5.210992, 2.174000, 1.807000);
return 1;
}
[/quote]
miért 0 slot van az 1 -es slotnál mikor 1 -es kéne legyen 0 helyett?
else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 2)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 2894, 6, 0.160999, 0.052000, 0.127999, 86.500015, -4.400003, 5.999999);
SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 2894, 6, 0.160000, 0.031000, 0.139000, -93.600021, 3.199999, -5.900002);
return 1;
}
[/quote]
és itt miért akarsz megint a 0 slotra tenni még egy tárgyat miután már az 1 -esnél használod a 0 át? 2 tárgyat teszel a 0 slotra, neked kell még egy extra slot ha nincs tárgy.
Vedd ki azokat a returnokat az onplayerupdate alól,mert így meg sem hívódik a FegyverErzekelo().
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 4) JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 1;
else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 11) JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 2;
else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 0;
FegyverErzekelo(playerid);
return 1;
}