Szerző Téma: Key_fire nyomási ideje  (Megtekintve 732 alkalommal)

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Key_fire nyomási ideje
« Dátum: 2011. Április 10. - 18:32:46 »
0 Show voters
Üdv.
Olyat szeretnék csinálni ,hogy ha lenyomjuk a key_fire-t akkor ellenõriznénk ,meddig nyomjuk. Ez lehetséges?
Vagyis azt az idõartamot szeretném amig tart a lenyomás és nem engedjük vissza. elõre is kösz ha segítetek.

Key_fire nyomási ideje
« Válasz #1 Dátum: 2011. Április 10. - 18:52:18 »
0 Show voters
Elvileg lehetséges mikor lenyomod a gombot akkor newkeys értéket kell figyelni mikor elengeded a gombot akkor meg a oldkeys.
 

OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

 
Próbáld ki:
 

new
keytime[MAX_PLAYERS];
public
OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_FIRE)
{
keytime[playerid] = GetTickCount();
}
else if(oldkeys == KEY_FIRE)
{
new
   str[64];
format(str, sizeof str, \"Pressed time: %dms\", GetTickCount() - keytime[playerid]);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. Április 10. - 19:05:35 írta Zsolesszka »

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Key_fire nyomási ideje
« Válasz #2 Dátum: 2011. Április 11. - 14:59:50 »
0 Show voters
Kösz! majd kipróbálom

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal