És eszt el tudnád részletesebben mesélni?
Persze
Gondolom a \'dm\' változót szeretnéd használni arra, hogy a játékos dm zónába van-e vagy nincs.
A \'dm\' változónak két értéke lehet: true( igaz ) és false( hamis ).
Ha a játékos DM zónába van, akkor a változó igaz értéket fog mutatni ( dm[playerid] = true; ) ha kijön akkor természetesen hamis értéket fog kapni ( dm[playerid] = false; ).
Az összes parancs elé be kell írni ezt a kódot:
if(dm[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Dm zónába vagy! Nem tudsz parancsot használni, elotte /exitdm\");
Ez a kód leellenorzi, hogy a játékos DM zónába tartózkodik éppen vagy nem.
Ha igen( true ) akkor nem tud parancsot használni, ha viszont hamis( false ) akkor tudja használni a parancsokat.
Az exitdm parancshoz a fentebb említett dm[playerid] = false; a dm parancshoz pedig dm[playerid] = true; értéket kell megadni.
Na fiam, ha ezt nem érted meg akkor lelövöm magam. XD
Csabesz