GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: sentinel - 2012. október 13. - 14:18:14

Cím: Hiba
Írta: sentinel - 2012. október 13. - 14:18:14
Sziasztok!
Valaki le tudná nekem írni, hogy ez a hiba mit jelent?
C:\\Users\\Dani\\Downloads\\samp03e_svr_R2_win32 (1)\\pawno\\include\\InfoBox.inc(76) : error 021: symbol already defined: \"FixGameString\"
Cím: Hiba
Írta: Kovacs_Richard - 2012. október 13. - 14:23:33
gondolom ez egy függvény...és azt jelenti hogy már létre van hozva
a FixGameString
Cím: Hiba
Írta: [ZzZ]Álmos - 2012. október 13. - 14:29:33
Létre van hozva/Hibásan van leírva.
Cím: Hiba
Írta: sentinel - 2012. október 13. - 14:32:56
Itt a kód: http://pastebin.com/L6v1Gkkz
Megtudnád nézni mit változtassak rajta?
Cím: Hiba
Írta: Kovacs_Richard - 2012. október 13. - 14:46:26
#include <fixchars>

 
szerintem ebben van már létrehozva a függvény...az a gond hogy includeokban van a hiba de ha azokon változtatsz akkor más scriptben nem fognak tökéletesen mûködni...
de egy próbát tehetsz...az InfoBox.inc-ben a 76. sorban kezdõdik a FixGameString függvény azt commentezd ki ( ne csak a sort hanem a függvény tartalmát is ! ) /* */-el
vagy #if defined-el oldod meg a problémát...
Cím: Hiba
Írta: sentinel - 2012. október 13. - 14:49:35
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1350132386\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28541\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <fixchars>

 
szerintem ebben van már létrehozva a függvény...az a gond hogy includeokban van a hiba de ha azokon változtatsz akkor más scriptben nem fognak tökéletesen mûködni...
de egy próbát tehetsz...az InfoBox.inc-ben a 76. sorban kezdõdik a FixGameString függvény azt commentezd ki ( ne csak a sort hanem a függvény tartalmát is ! ) /* */-el
vagy #if defined-el oldod meg a problémát...
 
Itt van a fügvény:
stock FixGameString(const string[])
{
// Tárolók létrehozása
new index,
    dest[256];
// Karakterlánc átmásolása
strmid(dest,string,0,strlen(string),sizeof dest);
// Végiglépkedünk a karaktereken
for(index = 0; index < strlen(dest); index++)
{
    // Végiglépkedünk a karaktertömbön
   for(new idx = 0; idx < sizeof(chlist); idx++)
   {
       // Ha az indexelt karakterek egyeznek
       if(dest[index] == chlist[idx][0])
       {
           // Javítjuk
           dest[index] = chlist[idx-2][0];
      }
   }
}
Cím: Hiba
Írta: Kovacs_Richard - 2012. október 13. - 14:52:20
ezt írd elé:
 
#if !defined FixGameString

 
ezt meg utánna:
 
#endif
Cím: Hiba
Írta: sentinel - 2012. október 13. - 15:10:05
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1350132740\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28541\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ezt írd elé:
 
#if !defined FixGameString

 
ezt meg utánna:
 
#endif

 

Köszi mostmár sikerült.