GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ZyZu. - 2012. június 17. - 20:51:34

Cím: Hiba..
Írta: ZyZu. - 2012. június 17. - 20:51:34
Sziasztok ez egy kicsit fontós -nak tartom ezért nem írom a fenti kiemelt témába..
Lenne egy kiss gondom a modomban 26 error van emiat:
error 017: undefined symbol \"InfoTD_MSG\"  erre van egy külön INC?
Cím: Hiba..
Írta: Erik3333 - 2012. június 17. - 21:04:32
Definiálva van a módban?
Cím: Hiba..
Írta: ZyZu. - 2012. június 17. - 21:06:35
Épp ez nem tudom, hogy ez mi éppen? Ez MYSQL -ba való mert ha definálom akkor a pawn befagy.
Cím: Hiba..
Írta: Norby - 2012. június 17. - 21:16:40
Szerintem lehagytál egy ilyet valahol : { vagy }
Szóval nem zártad le valahol az eljárást.
Cím: Hiba..
Írta: ZyZu. - 2012. június 17. - 21:17:52
Nem, de nem értem mi is ez ez valahol meg található valamelyik inc -ben mysql -ban vagy?
Cím: Hiba..
Írta: instant - 2012. június 17. - 21:43:10
semelyikben
neked kell létrehozni
ha gondolod meg csinálom neked.
Cím: Hiba..
Írta: ZyZu. - 2012. június 17. - 21:54:12
Meg írnád itt nekem kérlek..?
Cím: Hiba..
Írta: instant - 2012. június 17. - 22:04:36

new
      Text:ErrorText[100];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
// Rossz parancs td
    ErrorText[playerid] = TextDrawCreate(153.000000,379.000000,\" -- \");
    TextDrawAlignment(ErrorText[playerid], 0);
    TextDrawBackgroundColor(ErrorText[playerid], 0x000000ff);
    TextDrawFont(ErrorText[playerid], 1);
    TextDrawLetterSize(ErrorText[playerid], 0.299999,1.100000);
    TextDrawColor(ErrorText[playerid], 0xffffffff);
    TextDrawSetOutline(ErrorText[playerid], 1);
    TextDrawSetProportional(ErrorText[playerid], 1);
    TextDrawSetShadow(ErrorText[playerid], 1);
    return 1;
}
stock
   InfoTD_MSG( playerid, Msg[], times )
{
      TextDrawHideForPlayer(playerid, ErrorText[playerid]);
  new g_szMess[ 400 ];
      format(g_szMess, sizeof(g_szMess), \"%s\", Msg);
      SetTimerEx(\"TextOff\", times, false, \"i\", playerid);
      TextDrawSetString(ErrorText[playerid], g_szMess);
      TextDrawShowForPlayer(playerid, ErrorText[playerid]);
}
forward TextOff( playerid );
public TextOff( playerid )
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, ErrorText[playerid]);
}