- 
				
if(strcmp(cmd, \"/me\", true) == 0)
{
new   myName[MAX_PLAYER_NAME];
new message[256];
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
      idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /me [Akció]\");
      return 1;
   }
   format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", myName, message);
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   printf(\"%s\", string);
}
return 1;
}
 
Gamestar RP Chat kódját behelyettesítettem a /me parancsba.
Az a gond hogy játék közben ennyit ír ki:
* csinál valamit.
A név sehol.
Mit rontok el?
			 
			
			- 
				Le kell kérned a játékos nevét( itt a myName karakterláncba ).
 
GetPlayerName( playerid, myName, sizeof myName );
			 
			
			- 
				Most nem küldi el az üzenetet.
			
 
			
			- 
				
GetPlayerName( playerid, myName, sizeof(myName));
 
ezt nem így?:o
és ne message-t írj a formathoz hanem (result)ot ;)
			 
			
			- 
				
 
GetPlayerName( playerid, myName, sizeof(myName));
 
ezt nem így?:o
és ne message-t írj a formathoz hanem (result)ot ;)
 
A sizeof csak egy operátor, a zárójelezés ilyen esetekben elhagyható.
			 
			
			- 
				
   if(strcmp(cmd, \"/me\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Nem vagy bejelentkezve !\");
            return 1;
        }
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
      idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"USAGE: /me [action]\");
      return 1;
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
   {
       format(string, sizeof(string), \"* Ismeretlen %s\", result);
   }
   else
   {
      format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", sendername, result);
   }
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   printf(\"%s\", string);
}
return 1;
}
 
LARP-bol kimásoltam... Nézd meg a hibádat.
			 
			
			- 
				Talán..
 
    if(strcmp(cmd, \"/me\", true) == 0)
{
new   myName[MAX_PLAYER_NAME];
                GetPlayerName(playerid, myName, sizeof(myName));
new message[256];
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
      idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /me [Akció]\");
      return 1;
   }
   format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", myName, message);
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   printf(\"%s\", string);
}
return 1;
}
			 
			
			- 
				Másold ki amit mi beillesztettünk és jó lesz 100% :P
			
 
			
			- 
				szileni a tied maszkkal eggyüt van :) mmint a tiedben akkor ismeretlen ha van maszkod :)
ha már kódokat adogatunk :D
 
if(strcmp(cmd, \"/me\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
       GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
      idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[63];
   if(length > 63)
   {
       while ((idx < 63) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
      {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
      }
             format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", sendername, result);
      result[idx - offset] = EOS;
   }
   else
   {
      while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
      {
         result[idx - offset] = cmdtext[idx];
         idx++;
      }
      result[idx - offset] = EOS;
      format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", sendername, result);
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /me [action]\");
      return 1;
   }
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   printf(\"%s\", string);
}
return 1;
}
 
Tessék :) 100%-osan muködik nállam :)
AM a tiédben a hiba:
a formatnál a message helyett kell result-t írni :)
			 
			
			- 
				Azt akartam írni  :D
			
 
			
			- 
				Már hamarabb megcsináltam mindegy köszi a segitséget mindenki.