GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: kurta999 - 2011. február 24. - 21:50:22

Cím: Hexadecimális & Bináris számok
Írta: kurta999 - 2011. február 24. - 21:50:22
Valaki leírná, hogy mi értelme, ha egy számot így adunk meg ? Pl: színt, vagy ez -1 értékû számot.
Mert nem vágom, hogy mivel külömbözik a rendestõl. Van Slice-nek a holding object scriptje, ott az összes hibás object ID-t binárisan adta meg.
Elõre is kösz a válaszokat :)
Cím: Hexadecimális & Bináris számok
Írta: Bart - 2011. február 25. - 10:42:10
Nem tudom mire jó, ugyanaz mindkettõ.
TextDraw Editorban is bináris számokat ad meg
Cím: Hexadecimális & Bináris számok
Írta: kurta999 - 2011. február 25. - 11:17:21
Idézetet írta: Bart date=1298626930\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6401\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudom mire jó, ugyanaz mindkettõ.
TextDraw Editorban is bináris számokat ad meg
 
Azt nem mondanám, de a végeredmész szerintem ugyanaz.
Cím: Hexadecimális & Bináris számok
Írta: DrAkE - 2011. február 25. - 20:10:06
Nem tudom de szerintem RP szervereknél jól jöhet bankszámlaszámoknál (pl: 100110010-3560).