GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Kovacs_Bela - 2011. szeptember 29. - 20:46:51
-
Sampforum! Téged választalak!! SÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁMMMMMMMPFORÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚM
SEGÍTSÉGTÁMADÁS!! ja ez nemaz? xD
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség a switchben:
...filterscripts\\keytest.pwn(48) : error 040: duplicate \"case\" label (value 512)
...filterscripts\\keytest.pwn(52) : error 040: duplicate \"case\" label (value 128)
...filterscripts\\keytest.pwn(56) : error 040: duplicate \"case\" label (value -128)
...filterscripts\\keytest.pwn(57) : error 040: duplicate \"case\" label (value 128)
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
[/quote]
case KEY_ACTION: ...
case KEY_CROUCH: ...
case KEY_FIRE: ...
case KEY_SPRINT: ...
case KEY_SECONDARY_ATTACK: ...
case KEY_JUMP: ...
case KEY_LOOK_RIGHT: ...
case KEY_HANDBRAKE: ...
case KEY_LOOK_LEFT: ...
case KEY_SUBMISSION: ...
case KEY_LOOK_BEHIND: ...
case KEY_WALK: ...
case KEY_ANALOG_UP: ...
case KEY_ANALOG_DOWN: ...
case KEY_DOWN: ...
case KEY_ANALOG_LEFT: ...
case KEY_ANALOG_RIGHT: ...
case KEY_UP: ...
case KEY_LEFT: ...
case KEY_RIGHT: ...
[/quote]
erre... HELP... holnap megnézem most viszont dolgom van addig viszlát :D :D
-
[pawn]case 0:
{
//ide h mit csináljon
}
case 1:
{
//ide h mit csináljon
}
case 2:
{
//ide h mit csináljon
}
case 3:
{
//ide h mit csináljon
}
case 4:
{
//ide h mit csináljon
}[/pawn]
.
.
.
.
és így tovább
-
Open a_samp.inc és nézd meg az értékeket a key gomboknak és látni fogod hogy van köztük azonos értékû, és emiatt reklamál a fordító hogy duplán szerepelnek.
[pawn]// Keys
#define KEY_ACTION (1)
#define KEY_CROUCH (2)
#define KEY_FIRE (4)
#define KEY_SPRINT (8)
#define KEY_SECONDARY_ATTACK (16)
#define KEY_JUMP (32)
#define KEY_LOOK_RIGHT (64)
#define KEY_HANDBRAKE (128)
#define KEY_LOOK_LEFT (256)
#define KEY_SUBMISSION (512)
#define KEY_LOOK_BEHIND (512)
#define KEY_WALK (1024)
#define KEY_ANALOG_UP (2048)
#define KEY_ANALOG_DOWN (4096)
#define KEY_ANALOG_LEFT (8192)
#define KEY_ANALOG_RIGHT (16384)
#define KEY_UP (-128)
#define KEY_DOWN (128)
#define KEY_LEFT (-128)
#define KEY_RIGHT (128)[/pawn]
-
k kösz mindjárt írok
Köszi mûxik.. hamarosan publikálom :)
[ The Topic Closed ]