GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ppatrik2012 - 2013. április 13. - 11:23:56

Cím: Help
Írta: ppatrik2012 - 2013. április 13. - 11:23:56
Sziasztok, csináltam egy DM-et Jefferson motel intijébe, de ha az alap kijárathoz megyünk, akkor automatikusan ott az a \"Sárga nyíl\" és kitudnak menni az emberek.(Mint singlebe is van, ha megvettünk egy házat betudunk menni.) Ezt én elakarom tüntetni, vagy valamit, hogy ne  tudjanak kimenni... Megoldható ez? És ha igen, hogy?
Cím: Help
Írta: Dfoglalo - 2013. április 13. - 11:33:24
A server.cfg-ben benne vannak a filterscripts sorban az alap scriptek. Vedd ki õket, az egyik lesz a bûnös (nem tudom melyik). A gl_actions meg a gl_realtime biztos nem :D
Cím: Help
Írta: ZyZu. - 2013. április 13. - 11:46:02
Az OnGameModeInit alá írd be:
 
DisableInteriorEnterExits( );
Cím: Help
Írta: Dfoglalo - 2013. április 13. - 11:47:00
Idézetet írta: ZyZu date=1365846362\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36107\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az OnGameModeInit alá írd be:
 
DisableInteriorEnterExits( );

 

Lehet, hogy a te megoldásod is jó, de nálam úgy volt, hogy az alap FS-eket kiszedtem, és kész. :P
Cím: Help
Írta: ppatrik2012 - 2013. április 13. - 12:02:26
Idézetet írta: ZyZu date=1365846362\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36107\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az OnGameModeInit alá írd be:
 
DisableInteriorEnterExits( );

 

Köszi Zyzu ezzel jó lett :)
Cím: Help
Írta: Dfoglalo - 2013. április 13. - 12:09:12
ZyZu megoldása csak félsiker. De te tudod ;)
 
Idézetet írta: Dfoglalo date=1365845604\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36107\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A server.cfg-ben benne vannak a filterscripts sorban az alap scriptek. Vedd ki õket, az egyik lesz a bûnös (nem tudom melyik). A gl_actions meg a gl_realtime biztos nem :D