-
Csáó...:)
Az lenne a kérdésem hogy a healt bart (életcsik) el lehet e tüntetni valami kóddal, és ha nem akkor meglehet e oldani úgy hogy textdraw boxxal? Nem e lesz igy bugos? ... Mert olyat akarok csinálni hogy az életet ne csikkal hanem számmal jelölje...
Na de ehhez a healthbart le akarom venni hogy csak a számot mutassa hogy mennyi élete van egy játlkosnak... :hmmm:
-
Úgy lenne értelme ezt megoldani, ha marad az élet csík, és akkor mellé textdrawal mutatni a %-ot, de ezt mingyárt megcsinálom neked + adok képet.
-
Így is jó Köszi... Adok érte pontot :angel:
-
1 hibát nem vágok. :/

Link a képhez
#include <a_samp>
new PlayerText:HealthTD;
public OnPlayerConnect(playerid) {
HealthTD = CreatePlayerTextDraw(playerid, 578.000000, 68.000000, \"100\");
PlayerTextDrawAlignment(playerid, HealthTD, 2);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, HealthTD, 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, HealthTD, 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, HealthTD, 0.300000, 0.699999);
PlayerTextDrawColor(playerid, HealthTD, -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, HealthTD, 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, HealthTD, 1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) {
PlayerTextDrawShow(playerid, HealthTD);
for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++) SetTimerEx(\"Health\", 1500, true, \"i\", player);
return 1;
}
forward Health(playerid);
public Health(playerid) {
new Float:health, str[46];
str[0] = EOS;
GetPlayerHealth(playerid, health);
format(str, sizeof(str), \"%i\", health);
PlayerTextDrawSetString(playerid, str);
return 1;
}
PlayerTextDrawSetString-nél van valami hiba. ???
-
Jól néz ki :) Adok érte pontot. de nem tom lejebbtekerni a pawnokódot telon megnézni mi lehet a hiba :/ Gépen meg elment a netem
forward Health(playerid);
public Health(playerid) {
new Float:health, str[46];
str[0] = EOS;
GetPlayerHealth(playerid, health);
format(str, sizeof(str), \"%i\", health);
PlayerTextDrawSetString(playerid, str);
return 1;
} // lehet ez maradt le?
}
-
forward Health(playerid);
public Health(playerid) {
new Float:health, str[46];
str[0] = EOS;
GetPlayerHealth(playerid, health);
format(str, sizeof(str), \"%i\", health);
PlayerTextDrawSetString(playerid, str);
return 1;
}
-
Flash..tényleg annyiszor indítani akarsz egy idõzítõt az összes lehetséges játékosra, ahányszor lespawnol egy játékos? :(
#include <a_samp>
#include zcmd
forward Health(playerid);
new PlayerText:HealthTD;
new HealthTimer[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
HealthTD = CreatePlayerTextDraw(playerid, 578.000000, 68.000000, \"100\");
PlayerTextDrawAlignment(playerid, HealthTD, 2);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, HealthTD, 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, HealthTD, 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, HealthTD, 0.300000, 0.699999);
PlayerTextDrawColor(playerid, HealthTD, -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, HealthTD, 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, HealthTD, 1);
HealthTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Health\", 1500, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
KillTimer(HealthTimer[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
PlayerTextDrawShow(playerid, HealthTD);
return 1;
}
public Health(playerid)
{
new Float:health, str[46];
str[0] = EOS;
GetPlayerHealth(playerid, health);
format(str, sizeof(str), \"%i\", health);
PlayerTextDrawSetString(playerid, HealthTD, str);
return 1;
}
Elméletben a textdrawnál se jelez hibát és mûködik minden, de inkább az iidõzítõre koncentráltam.