GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Shady - 2012. december 23. - 21:07:55

Cím: Health bar
Írta: Shady - 2012. december 23. - 21:07:55
Csáó...:)
Az lenne a kérdésem hogy a healt bart (életcsik) el lehet e tüntetni valami kóddal, és ha nem akkor meglehet e oldani úgy hogy textdraw boxxal? Nem e lesz igy bugos? ... Mert olyat akarok csinálni hogy az életet ne csikkal hanem számmal jelölje...
Na de ehhez a healthbart le akarom venni hogy csak a számot mutassa hogy mennyi élete van egy játlkosnak... :hmmm:
Cím: Health bar
Írta: Flash - 2012. december 23. - 21:21:30
Úgy lenne értelme ezt megoldani, ha marad az élet csík, és akkor mellé textdrawal mutatni a %-ot, de ezt mingyárt megcsinálom neked + adok képet.
Cím: Health bar
Írta: Shady - 2012. december 23. - 21:27:21
Így is jó Köszi... Adok érte pontot  :angel:
Cím: Health bar
Írta: Flash - 2012. december 23. - 21:34:23
1 hibát nem vágok. :/
\"health_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Link a képhez
 
#include <a_samp>
new PlayerText:HealthTD;
public OnPlayerConnect(playerid) {
HealthTD = CreatePlayerTextDraw(playerid, 578.000000, 68.000000, \"100\");
PlayerTextDrawAlignment(playerid, HealthTD, 2);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, HealthTD, 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, HealthTD, 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, HealthTD, 0.300000, 0.699999);
PlayerTextDrawColor(playerid, HealthTD, -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, HealthTD, 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, HealthTD, 1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) {
PlayerTextDrawShow(playerid, HealthTD);
for(new  player; player < MAX_PLAYERS; player++) SetTimerEx(\"Health\", 1500, true, \"i\", player);
return 1;
}
forward Health(playerid);
public Health(playerid) {
new Float:health, str[46];
str[0] = EOS;
GetPlayerHealth(playerid, health);
format(str, sizeof(str), \"%i\", health);
PlayerTextDrawSetString(playerid, str);
return 1;
}

 
PlayerTextDrawSetString-nél van valami hiba.  ???
Cím: Health bar
Írta: Shady - 2012. december 23. - 21:41:49
Jól néz ki :) Adok érte pontot. de nem tom lejebbtekerni a pawnokódot telon megnézni mi lehet a hiba :/ Gépen meg elment a netem   
 
forward Health(playerid);
public Health(playerid) {
new Float:health, str[46];
str[0] = EOS;
GetPlayerHealth(playerid, health);
format(str, sizeof(str), \"%i\", health);
PlayerTextDrawSetString(playerid, str);
return 1;
     } // lehet ez maradt le?
}
Cím: Health bar
Írta: Flash - 2012. december 24. - 03:33:56
forward Health(playerid);
public Health(playerid) {
new Float:health, str[46];
str[0] = EOS;
GetPlayerHealth(playerid, health);
format(str, sizeof(str), \"%i\", health);
PlayerTextDrawSetString(playerid, str);
return 1;
}
Cím: Health bar
Írta: CANNONN - 2012. december 24. - 09:56:47
Flash..tényleg annyiszor indítani akarsz egy idõzítõt az összes lehetséges játékosra, ahányszor lespawnol egy játékos?  :(
 
#include <a_samp>
#include zcmd
forward Health(playerid);
new PlayerText:HealthTD;
new HealthTimer[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
HealthTD = CreatePlayerTextDraw(playerid, 578.000000, 68.000000, \"100\");
PlayerTextDrawAlignment(playerid, HealthTD, 2);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, HealthTD, 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, HealthTD, 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, HealthTD, 0.300000, 0.699999);
PlayerTextDrawColor(playerid, HealthTD, -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, HealthTD, 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, HealthTD, 1);
HealthTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Health\", 1500, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
KillTimer(HealthTimer[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
PlayerTextDrawShow(playerid, HealthTD);
return 1;
}
public Health(playerid)
{
new Float:health, str[46];
str[0] = EOS;
GetPlayerHealth(playerid, health);
format(str, sizeof(str), \"%i\", health);
PlayerTextDrawSetString(playerid, HealthTD, str);
return 1;
}

 
Elméletben a textdrawnál se jelez hibát és mûködik minden, de inkább az iidõzítõre koncentráltam.