#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define DM_INVALID 0
#define DM_MGM 1
new Float:RandomMiniSpawn[][] =
{
{2634.1030,2780.5964,23.8222},
{2598.1877,2816.5068,27.8203}
};
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPVarInt(playerid, DM_INVALID);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"DMZone\") == DM_MGM)
{
new rand = random(sizeof(RandomMiniSpawn));
SetPlayerPos(playerid, RandomMiniSpawn[rand][0], RandomMiniSpawn[rand][1],RandomMiniSpawn[rand][2]);
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,38,1000000);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,2);
SendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Minigun Dm zónába léptél!\");
}
return 1;
}
CMD:mgm(playerid, params[])
{
SetPVarInt(playerid, \"DMZone\", DM_MGM);
return SpawnPlayer(playerid);
}
CMD:exitdm(playerid, params[])
{
SetPVarInt(playerid, \"DMZone\", DM_INVALID);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid, 2186.6492,1681.2726,11.1010);
SendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Kiléptél a DM zónából!\");
return 1;
}
Parancsolj.
A kordinátákat kedvedre módosítsd!
Evvel tudod lekérdezni, hogy a játékos DM zónában van-e:
if(GetPVarInt(playerid, \"DMZone\"))
Ha meg úgy akarod lekérdezni, hogy a játékos a megadott DM zonában van-e, akkor így:
if(GetPVarInt(playerid, \"DMZone\") == DM_MGM))