Sziasztok Eddigi ilyen témáimat zártam de ujra nyitok eggyet sztem tudjéátok mirõl van szó de azért elmondom
Azt szeretném hogy a Dm eim textdrawba alulra kilegyenek irva és mellé egy szám hogy számlálja is azokat ha pl beirja a játékos /dm akkor a Td alul igy nézzen ki
/dm (1) És így tovább a Dm hez kapcsolódóan a kódok:
A változó:
new dm[MAX_PLAYERS];
CMD:sawnwarpiros(playerid,params[])
{
if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
dm[playerid]=1;
SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0xFF0606FF);
SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:sawnwarkek(playerid,params[])
{
if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
dm[playerid]=2;
SetPlayerPos(playerid,2791.1076660156,-2417.3090820313,13.632853507996);
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0x00BFFFAA);
SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm3(playerid,params[])
{
if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
dm[playerid]=3;
SetPlayerPos(playerid,-8.2703,1530.8982,12.7500);
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm(playerid,params[])
{
if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
dm[playerid]=4;
SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm2(playerid,params[])
{
if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
dm[playerid]=5;
SetPlayerPos(playerid,21.5741,2245.2517,126.7183);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:minigundm(playerid,params[])
{
if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
dm[playerid]=6;
SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222);
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000);
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:rcwar(playerid,params[])
{
if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
dm[playerid]=7;
SetPlayerPos(playerid,-975.975708,1060.983032,1345.671875);
SetPlayerInterior(playerid, 10);
ResetPlayerWeapons(playerid);
SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:exitdm(playerid,params[])
{
if(dm[playerid]<1)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy dm zónában.\");
SetPlayerPos(playerid,2503.8164,-1681.1698,13.5469);
ResetPlayerWeapons(playerid);
dm[playerid]=0;
return 1;
}
OnPlayerSpawn-nál az(az) a Dm VisszaSpawn..
if(dm[playerid]==1)
{
SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875); //dm1
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
return 1;
}
if(dm[playerid]==2)
{
SetPlayerPos(playerid,2791.1076660156,-2417.3090820313,13.632853507996);//dm2
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
return 1;
}
if(dm[playerid]==3)
{
SetPlayerPos(playerid,-8.2703,1530.8982,12.7500);//dm3
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
return 1;
}
if(dm[playerid]==4)
{
SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232);//dm4
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
return 1;
}
if(dm[playerid]==5)
{
SetPlayerPos(playerid,21.5741,2245.2517,126.7183);//dm5
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
return 1;
}
if(dm[playerid]==6)
{
SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222);//dm6
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000);
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
return 1;
}
if(dm[playerid]==7)
{
SetPlayerPos(playerid,-975.975708,1060.983032,1345.671875);//dm7
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
SetPlayerInterior(playerid, 10);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
return 1;
}
Elõre is Kössz tom hogy nagy kérés de rem megoldható