Helló! Az lenne gondom, hogy készítettem egy olyan scriptet, hogy ha van házad akkor ott ébredsz de ha nincs akkor az utcán. Az lenne ezzel a probléma, hogy mikor házban ébredsz elteleportál a semmibe és zuhansz lefele, ennek az oka szerintem az lehet, hogy nem ismeri fel, hogy melyik házba kellene ébredj.
new Houseid = GetHouseID(playerid);
SetPlayerPos(playerid,h_Data[Houseid][hIntX],h_Data[Houseid][hIntY],h_Data[Houseid][hIntZ]);
SetPlayerInterior(playerid,h_Data[Houseid][hPlayerInt]);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"{ffffff}(( Otthon ébredtél. ))\");
SetPlayerShopName(playerid,\"Házad\");
SetPVarInt(playerid, \"houseid\", Houseid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, Houseid);
}
new Houseid = GetHouseID(playerid);
Itt kérdezi le a házat, és lehet az a baj hogy így kérdezi le:
stock GetHouseID(playerid)
{
new result = -1;
for(new i;i<MAX_HOUSES;i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, h_Data[hX], h_Data[hY], h_Data[hZ])) {
result = i;
break;
}
}
return result;
}
A legközelebbi házat kérdezi le, ezért nem tudja hova telézzen spawnoláskor..
Valaki tudna segíteni, hogy oldjam meg ezt a problémát?
Válaszokat előre is köszönöm!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. február 07. - 18:46:53 )
Megoldva! Köszönöm
Segített: Aedin :thumbsup: :smokin: