Szerző Téma: Házba spawnolódás  (Megtekintve 488 alkalommal)

Nem elérhető sza23

  • 346
    • Profil megtekintése
Házba spawnolódás
« Dátum: 2016. február 07. - 16:57:55 »
0 Show voters
Helló! Az lenne gondom, hogy készítettem egy olyan scriptet, hogy ha van házad akkor ott ébredsz de ha nincs akkor az utcán. Az lenne ezzel a probléma, hogy mikor házban ébredsz elteleportál a semmibe és zuhansz lefele, ennek az oka szerintem az lehet, hogy nem ismeri fel, hogy melyik házba kellene ébredj.
 
new Houseid = GetHouseID(playerid);
               
                SetPlayerPos(playerid,h_Data[Houseid][hIntX],h_Data[Houseid][hIntY],h_Data[Houseid][hIntZ]);
                SetPlayerInterior(playerid,h_Data[Houseid][hPlayerInt]);
                SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"{ffffff}(( Otthon ébredtél. ))\");
                SetPlayerShopName(playerid,\"Házad\");
                SetPVarInt(playerid, \"houseid\", Houseid);
                SetPlayerVirtualWorld(playerid, Houseid);
               
      }

 

new Houseid = GetHouseID(playerid);

 Itt kérdezi le a házat, és lehet az a baj hogy így kérdezi le:
 
stock GetHouseID(playerid)
{
new result = -1;
for(new i;i<MAX_HOUSES;i++)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, h_Data[hX], h_Data[hY], h_Data[hZ])) {
   result = i;
    break;
    }
}
return result;
}

 
A legközelebbi házat kérdezi le, ezért nem tudja hova telézzen spawnoláskor..
Valaki tudna segíteni, hogy oldjam meg ezt a problémát? :(
Válaszokat előre is köszönöm!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. február 07. - 18:46:53 )

Megoldva! Köszönöm
Segített: Aedin  :thumbsup:  :smokin:
« Utoljára szerkesztve: 2016. február 07. - 18:46:53 írta sza23 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal