-
Sziasztok!
Szeretném segítségeteket kérni abban az ügyben, hogy régen volt egy szeróm. Még megvan minden adata, mert mindent lementettem. és most rendeltem egy uj szerót és szeretném rárakni ugyan azokat a beállításokat. Egy baj van vele. A házakat nem szeretném ujra beállítani ezért nem lehetne-e megcsinálni, hogy a házak üresek legyenek. Szóval meglehessen venni õket de ne legyen már tulajuk.
Elõre is köszönöm.
-
Milyen házrendszert használsz ?
-
A játékosok adatait törölted már?
-
PPC házrendszert
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 07. - 09:31:02 )
A játékosok adatait törölted már?
Igen de a házak így is el vannak adva.
-
Hát akkor egy lehetõséged maradt.Végig mész az összes házon és kitörlöd az \'Owner\' részrõl a játékos nevét.Meg a HouseNamet is ha van a háznak neve és a Level-t visszaállítod egyesre. :) Ha nem értesz valamit ezzel kapcsolatba írj püt és elmagyarázom. :)
-
Hát akkor egy lehetõséged maradt.Végig mész az összes házon és kitörlöd az \'Owner\' részrõl a játékos nevét.Meg a HouseNamet is ha van a háznak neve és a Level-t visszaállítod egyesre. :) Ha nem értesz valamit ezzel kapcsolatba írj püt és elmagyarázom. :)
Én is ettõl tartok :S Csakhogy több mint 500 ház van :S
-
Hát akkor egy lehetõséged maradt.Végig mész az összes házon és kitörlöd az \'Owner\' részrõl a játékos nevét.Meg a HouseNamet is ha van a háznak neve és a Level-t visszaállítod egyesre. :) Ha nem értesz valamit ezzel kapcsolatba írj püt és elmagyarázom. :)
Én is ettõl tartok :S Csakhogy több mint 500 ház van :S
[/quote]
Hát akkor muszáj leszel õket újra lerakni. :)
-
Hát akkor egy lehetõséged maradt.Végig mész az összes házon és kitörlöd az \'Owner\' részrõl a játékos nevét.Meg a HouseNamet is ha van a háznak neve és a Level-t visszaállítod egyesre. :) Ha nem értesz valamit ezzel kapcsolatba írj püt és elmagyarázom. :)
Én is ettõl tartok :S Csakhogy több mint 500 ház van :S
[/quote]
Hát akkor muszáj leszel õket újra lerakni. :)
[/quote]
igen? nem is tudtam hogy ha pár adatot meg szeretnénk változtatni akkor teljesen elõröl kell kezdeni a munkát...
õõ én nem ismerem ezt a ház rendszert de biztos vagyok benne hogy nem kell újra pakolgatni azért mert törölni akarod a tulajokat...tudnál bõvebb infót adni errõl a rendszerrõl? ( ha alapot használsz akkor linket, ha módosítottat akkor mellékelj egy leírást hogy mi van módosítva )
nagy vonalakban annyi az elképzelésem hogy betöltöd a házakat vagy akár csak a szöveges fájl tartalmát és úgy mented el hogy nincs tulaja...lehet ez alapján is megtudod oldani :)
-
nincs más megoldás a házakat törölni kell mert nincsen rá semmi parancs.
-
Már miért ne lehetne? Egy ciklus segítségével meg lehet oldani.
-
nincs más megoldás a házakat törölni kell mert nincsen rá semmi parancs.
úgy látom nincs valami nagy gyakorlatod :D ahogy írtam megoldható :) nem tudok minden problémára megoldást de abban biztos vagyok hogy amit írtam elõzõ hsz-emben azzal kivitelezhetõ...\"nincsen rá semmi parancs\" és akkor mi van? ha nincs akkor írni kell egyet...de lehet nem is kell rá parancs...nem kell mindenre parancs...sokszor veszélyes lehet 1 parancs...ilyen esetben biztonsági mentés és írni egy scriptet ami ha betöltõdik akkor:
1. betölti a házak adatait
2. módosítja a házak adatait
3. elmenti a házak adatait
és ezt házi szerón ajánlott, lehet eltart akár pár percig amíg lefut a kód de ha jól meg van írva akkor elég sok idõt spórol nekünk...én többször alkalmaztam már ezt a megoldást és biztosan tudom hogy megoldhatja ezt a problémát is !
de a ház rendszer scriptje is bõvíthetõ ilyen dolgokkal...csak ügyeljünk a biztonságra :)
-
meg lehet oldani már láttam más házrendszerben olyan, hogy /owneralldelelte és minden háznak a tulaját törli meg lehet csinálni csak nehéz.
-
meg lehet oldani már láttam más házrendszerben olyan, hogy /owneralldelelte és minden háznak a tulaját törli meg lehet csinálni csak nehéz.
relatív fogalom a \"nehéz\" :) szerintem meg tök egyszerû :P próbálkozni kell ! meg kell próbálni és addig csinálni amíg nem sikerül :) persze kell hozzá valamennyi tudás is de nem a kezdeti tudás a legfontosabb hanem az elszántság ! visszább írtam hogyan oldható meg...a próbálkozásokból is sokat tanulhatsz...
-
meg lehet oldani már láttam más házrendszerben olyan, hogy /owneralldelelte és minden háznak a tulaját törli meg lehet csinálni csak nehéz.
relatív fogalom a \"nehéz\" :) szerintem meg tök egyszerû :P próbálkozni kell ! meg kell próbálni és addig csinálni amíg nem sikerül :) persze kell hozzá valamennyi tudás is de nem a kezdeti tudás a legfontosabb hanem az elszántság ! visszább írtam hogyan oldható meg...a próbálkozásokból is sokat tanulhatsz...
[/quote]
Igen? Ha te ilyen profkó vagy akkor miért nem segitel neki?Mert szerintem ebbõl semmit nem fog érteni, ha te ide leírod neki,hogy mit hogyan kéne csinálni.Írd meg neki azt a scriptet vagy vezesd rá, mert szerintem õ nem egy nagy profi scripter.Én csak az egyszerûbb dolgot írtam le neki.
-
meg lehet oldani már láttam más házrendszerben olyan, hogy /owneralldelelte és minden háznak a tulaját törli meg lehet csinálni csak nehéz.
relatív fogalom a \"nehéz\" :) szerintem meg tök egyszerû :P próbálkozni kell ! meg kell próbálni és addig csinálni amíg nem sikerül :) persze kell hozzá valamennyi tudás is de nem a kezdeti tudás a legfontosabb hanem az elszántság ! visszább írtam hogyan oldható meg...a próbálkozásokból is sokat tanulhatsz...
[/quote]
Igen? Ha te ilyen profkó vagy akkor miért nem segitel neki?Mert szerintem ebbõl semmit nem fog érteni, ha te ide leírod neki,hogy mit hogyan kéne csinálni.Írd meg neki azt a scriptet vagy vezesd rá, mert szerintem õ nem egy nagy profi scripter.Én csak az egyszerûbb dolgot írtam le neki.
[/quote]
olvass vissza mielõtt írkálsz...
-
meg lehet oldani már láttam más házrendszerben olyan, hogy /owneralldelelte és minden háznak a tulaját törli meg lehet csinálni csak nehéz.
relatív fogalom a \"nehéz\" :) szerintem meg tök egyszerû :P próbálkozni kell ! meg kell próbálni és addig csinálni amíg nem sikerül :) persze kell hozzá valamennyi tudás is de nem a kezdeti tudás a legfontosabb hanem az elszántság ! visszább írtam hogyan oldható meg...a próbálkozásokból is sokat tanulhatsz...
[/quote]
Igen? Ha te ilyen profkó vagy akkor miért nem segitel neki?Mert szerintem ebbõl semmit nem fog érteni, ha te ide leírod neki,hogy mit hogyan kéne csinálni.Írd meg neki azt a scriptet vagy vezesd rá, mert szerintem õ nem egy nagy profi scripter.Én csak az egyszerûbb dolgot írtam le neki.
[/quote]
olvass vissza mielõtt írkálsz...
[/quote]
Az okoskodásodon kívül semmit se látok.Lehet velem van a baj.De ha te is visszább olvasol,akkor lehet hogy én is azt írtam amit te.Nem biztos.
-
Hát akkor egy lehetõséged maradt.Végig mész az összes házon és kitörlöd az \'Owner\' részrõl a játékos nevét.Meg a HouseNamet is ha van a háznak neve és a Level-t visszaállítod egyesre. :) Ha nem értesz valamit ezzel kapcsolatba írj püt és elmagyarázom. :)
Én is ettõl tartok :S Csakhogy több mint 500 ház van :S
[/quote]
Hát akkor muszáj leszel õket újra lerakni. :)
[/quote]
igen? nem is tudtam hogy ha pár adatot meg szeretnénk változtatni akkor teljesen elõröl kell kezdeni a munkát...
õõ én nem ismerem ezt a ház rendszert de biztos vagyok benne hogy nem kell újra pakolgatni azért mert törölni akarod a tulajokat...tudnál bõvebb infót adni errõl a rendszerrõl? ( ha alapot használsz akkor linket, ha módosítottat akkor mellékelj egy leírást hogy mi van módosítva )
nagy vonalakban annyi az elképzelésem hogy betöltöd a házakat vagy akár csak a szöveges fájl tartalmát és úgy mented el hogy nincs tulaja...lehet ez alapján is megtudod oldani :)
[/quote]
szerintem ég és föld a különbség a szövegeink tartalma között :) szerinted újra kell pakolni szerintem meg megoldható az 500 ház \"eladása\" :) leírtam az egyik hsz-emben hogyan is megoldható...nem kódot csak a kód felépítését...
-
Hát akkor egy lehetõséged maradt.Végig mész az összes házon és kitörlöd az \'Owner\' részrõl a játékos nevét.Meg a HouseNamet is ha van a háznak neve és a Level-t visszaállítod egyesre. :) Ha nem értesz valamit ezzel kapcsolatba írj püt és elmagyarázom. :)
Igen?Elõször azt mondtam, hogy pakolja újra?Ne csak az utolsó hszt nézd már.
-
Hát akkor egy lehetõséged maradt.Végig mész az összes házon és kitörlöd az \'Owner\' részrõl a játékos nevét.Meg a HouseNamet is ha van a háznak neve és a Level-t visszaállítod egyesre. :) Ha nem értesz valamit ezzel kapcsolatba írj püt és elmagyarázom. :)
Én is ettõl tartok :S Csakhogy több mint 500 ház van :S
[/quote]
Hát akkor muszáj leszel õket újra lerakni. :)
[/quote]
igen? nem is tudtam hogy ha pár adatot meg szeretnénk változtatni akkor teljesen elõröl kell kezdeni a munkát...
õõ én nem ismerem ezt a ház rendszert de biztos vagyok benne hogy nem kell újra pakolgatni azért mert törölni akarod a tulajokat...tudnál bõvebb infót adni errõl a rendszerrõl? ( ha alapot használsz akkor linket, ha módosítottat akkor mellékelj egy leírást hogy mi van módosítva )
nagy vonalakban annyi az elképzelésem hogy betöltöd a házakat vagy akár csak a szöveges fájl tartalmát és úgy mented el hogy nincs tulaja...lehet ez alapján is megtudod oldani :)
[/quote]
Én a PPC_Trucking módhoz való házrendszert használom. Amit te mondtál elsõ ránézésre jónak látszik, csak f*ngom sincs még a scripteléshez. Ha megtennéd, hogy írnál nekem egy scriptet, vagy írnál pm-et és elmagyaráznád nagyon megköszönném.
-
halaloszto100.. ne okoskodj kérlek.. Kovács_R érti a dolgát nem úgy mint egyesek..
Amint lesz idõm megcsinálom neked a parancsot amivel üríteni tudod a házak adatait.
-
halaloszto100.. ne okoskodj kérlek.. Kovács_R érti a dolgát nem úgy mint egyesek..
Amint lesz idõm megcsinálom neked a parancsot amivel üríteni tudod a házak adatait.
Köszönöm :D
-
halaloszto100.. ne okoskodj kérlek.. Kovács_R érti a dolgát nem úgy mint egyesek..
Amint lesz idõm megcsinálom neked a parancsot amivel üríteni tudod a házak adatait.
Valaki kérdezett téged?Mert szerintem nem.Köszi.
[admin]OFFolni se kéne.[/admin]
-
off:offokat befejezni.
On:ha kell segítség a parancs megírásába,PM
-
át tudnál dobni 2 ház ini-t? 1 olyat aminek van tulaja és 1 olyat aminek nincs
feltöltöd valahova és linkeled vagy írj PM-et ha úgy jobb és akkor skypeon átküldöd :)
-
át tudnál dobni 2 ház ini-t? 1 olyat aminek van tulaja és 1 olyat aminek nincs
feltöltöd valahova és linkeled vagy írj PM-et ha úgy jobb és akkor skypeon átküldöd :)
Hali!
Itt vannak:
http://data.hu/get/5669949/House19.ini
http://data.hu/get/5669950/House102.ini
-
http://hun-rp.com/script/ppc_house_sellall.rar
nézd meg hogy jó e...teszteltem azzal a 2 ini-vel amit küldtél...azokkal mûködött...
röviden ennyit csinál:
Kiolvassa a fájlból a ház fontos adatait ( elsõ 7 sor )
Összefûzi az eladott ház szövegét és belementi a fájlba
Ezeket írja vissza a fájlba: X Y Z koordináták, Ház Max Szint, Ház Ára
A ház nevét kinullázza és a szintet 1-esre írtam ( nem tudom hogy 1-tõl vagy 0-tól kezdõdik )
majd nézd meg hogy jó e vagy hogy változtassak e rajta valamit...
lefuttatás elõtt azért legyen biztonsági mentésed!
annyit kell csinálnod hogy betöltöd a scriptet és eladja a házakat...
-
http://hun-rp.com/script/ppc_house_sellall.rar
nézd meg hogy jó e...teszteltem azzal a 2 ini-vel amit küldtél...azokkal mûködött...
röviden ennyit csinál:
Kiolvassa a fájlból a ház fontos adatait ( elsõ 7 sor )
Összefûzi az eladott ház szövegét és belementi a fájlba
Ezeket írja vissza a fájlba: X Y Z koordináták, Ház Max Szint, Ház Ára
A ház nevét kinullázza és a szintet 1-esre írtam ( nem tudom hogy 1-tõl vagy 0-tól kezdõdik )
majd nézd meg hogy jó e vagy hogy változtassak e rajta valamit...
lefuttatás elõtt azért legyen biztonsági mentésed!
annyit kell csinálnod hogy betöltöd a scriptet és eladja a házakat...
Köszi, hogy megcsináltad. Beraktam és beírtam a server.cfg-be de semmi... :S (lehet én csináltam valamit rosszul, mert elég kezdõ vagyok :D)
-
Elindítod a szerveredet, megvárod amíg kiírja, hogy leállíthatod és elméletben törölve lesz az összes tulajdonos.
#include <a_samp>
#include <dini>
#pragma unused ret_memcpy
public OnFilterScriptInit()
{
new S[20];
for(new h; h < 1000; h++)
{
format(S, sizeof(S), \"PPC_Housing/House%d.ini\", h);
dini_Set(S, \"Owned\",\"No\");
dini_Set(S, \"Owner\",\"\");
if(h == 1) return print(\"A tulajok törlése kezdetét vette! Ne állítsd le a szervert!\");
if(h == 999) return print(\"A tulajok törölve! Leállíthatod a szervert!\");
}
return 1;
}
-
Elindítod a szerveredet, megvárod amíg kiírja, hogy leállíthatod és elméletben törölve lesz az összes tulajdonos.
#include <a_samp>
#include <dini>
#pragma unused ret_memcpy
public OnFilterScriptInit()
{
new S[20];
for(new h; h < 1000; h++)
{
format(S, sizeof(S), \"PPC_Housing/House%d.ini\", h);
dini_Set(S, \"Owned\",\"No\");
dini_Set(S, \"Owner\",\"\");
if(h == 1) return print(\"A tulajok törlése kezdetét vette! Ne állítsd le a szervert!\");
if(h == 999) return print(\"A tulajok törölve! Leállíthatod a szervert!\");
}
return 1;
}
Köszi, és ha nekem nincsen olyan mappám, hogy PPC_Housing hanem csak scirptfiles/ServerData/Houses akkor azt cseréljem ki?
-
Hogy van? scirptfiles/ServerData/Houses/házid.ini?
-
Hogy van? scirptfiles/ServerData/Houses/házid.ini?
scirptfiles/ServerData/Houses/house...ini
-
ezt cseréld ki:
format(S, sizeof(S), \"PPC_Housing/House%d.ini\", h);
erre:
format(S, sizeof(S), \"ServerData/Houses/house%d.ini\", h);
am az én scriptemet próbáltad hogy jó e?
-
ezt írja:
D:\\Dani\\config\\sellall.pwn(4) : error 017: undefined symbol \"ret_memcpy\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 12. - 15:59:31 )
ezt cseréld ki:
format(S, sizeof(S), \"PPC_Housing/House%d.ini\", h);
erre:
format(S, sizeof(S), \"ServerData/Houses/house%d.ini\", h);
am az én scriptemet próbáltad hogy jó e?
Igen próbáltam de semmit sem csinált
-
Itt van az enyém. Mûködõképes, de még finomítok rajta kicsit.
#include <a_samp>
#include <dini>
#pragma unused ret_memcpy
public OnFilterScriptInit()
{
new S[50];
new talalt;
for(new h; h < 1000; h++)
{
if(h == 1) print(\"A tulajok törlése kezdetét vette! Ne állítsd le a szervert!\");
format(S, sizeof(S), \"ServerData/Houses/House%d.ini\", h);
dini_Set(S, \"Owned\",\"No\");
dini_Set(S, \"Owner\",\"\");
if(dini_Exists(S))
{
printf(\"%d. Ház módosítva. Elérési útvonal: %s\", h, S);
talalt++;
}
if(h == 999)
{
printf(\"Módosított házak száma: %d. Leállíthatod a szervert!\", talalt);
}
}
return 1;
}
-
ezt írja:
D:\\Dani\\config\\sellall.pwn(4) : error 017: undefined symbol \"ret_memcpy\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 12. - 15:59:31 )
ezt cseréld ki:
format(S, sizeof(S), \"PPC_Housing/House%d.ini\", h);
erre:
format(S, sizeof(S), \"ServerData/Houses/house%d.ini\", h);
am az én scriptemet próbáltad hogy jó e?
Igen próbáltam de semmit sem csinált
[/quote]
#pragma unused ret_memcpy
ezt a sort töröld...
valószínûleg azért nem csinál semmit mert máshogy van a scriptfiles mappád...írd át a fájl elérési útját úgy ahogy írtam és akkor mûködnie kell :) mármint nem 1:1-ben azt másold be...csak az elérési útvonalat az idézõjelek közé...
-
ezt a sort töröld...[/quote]
Azt a sort ne töröld! Mert ha azt törlöd, akkor keletkezik a hiba...
-
épphogy az a sor hiányzik az error szerint
-
4. sor:
#pragma unused ret_memcpy
Error:
D:\\Dani\\config\\sellall.pwn(4) : error 017: undefined symbol \"ret_memcpy\"
szerintem meg éppen hogy törölni kéne...
-
Nálam éppen hogy akkor jelezte hibásnak, ha nem írtam bele. Na mindegy. Az én scriptem nem jó! Használd Richardét!
-
Itt van az enyém. Mûködõképes, de még finomítok rajta kicsit.
#include <a_samp>
#include <dini>
#pragma unused ret_memcpy
public OnFilterScriptInit()
{
new S[50];
new talalt;
for(new h; h < 1000; h++)
{
if(h == 1) print(\"A tulajok törlése kezdetét vette! Ne állítsd le a szervert!\");
format(S, sizeof(S), \"ServerData/Houses/House%d.ini\", h);
dini_Set(S, \"Owned\",\"No\");
dini_Set(S, \"Owner\",\"\");
if(dini_Exists(S))
{
printf(\"%d. Ház módosítva. Elérési útvonal: %s\", h, S);
talalt++;
}
if(h == 999)
{
printf(\"Módosított házak száma: %d. Leállíthatod a szervert!\", talalt);
}
}
return 1;
}
Beraktam, de istenért sem akar mûködni...
-
Nem is fog mûködni, mert a dini tesz egy =(egyenlõség) jelet is az érték elé.