Szerző Téma: NPC  (Megtekintve 573 alkalommal)

NPC
« Dátum: 2012. május 26. - 12:46:37 »
0 Show voters
Sziasztok csináltam egy npc-t de nem megy erroros megtudnátok csinálni itt a script:
 
#define RECORDING \"bus\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
 
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
public OnGameModeInit ( )
{
  print ( \"my gamemode\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" );
  MyFirstNPCVehicle = AddStaticVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    return 1;
  }
  // Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek
  return 1;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 

C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\test.pwn(13) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnGameModeInit\")
C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\test.pwn(16) : error 017: undefined symbol \"ConnectNPC\"
C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\test.pwn(17) : error 017: undefined symbol \"AddStaticVehicle\"
C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\test.pwn(20) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerSpawn\")
C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\test.pwn(22) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerNPC\"
C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\test.pwn(28) : error 017: undefined symbol \"PutPlayerInVehicle\"
C:\\Users\\Sarkozi\\Videos\\test.pwn(17) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"MyFirstNPCVehicle\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
NPC
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 26. - 15:19:23 »
0 Show voters
#include <a_samp>

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
NPC
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 26. - 15:19:30 »
0 Show voters
kihagytad a #include <a_samp> -sort!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal