Szerző Téma: Haz bug  (Megtekintve 505 alkalommal)

Haz bug
« Dátum: 2013. április 20. - 21:53:11 »
0 Show voters
Volna egy kis problemam.Ha bemeek a hazamba a /enter parancsal es mikor kijovok akkor nem lehet mozogni es nem lehet parancsot irni.Miert csinalja ezt es hogy lehet kivenni?
A valaszokat elore is kosz.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Haz bug
« Válasz #1 Dátum: 2013. április 20. - 22:01:12 »
0 Show voters
esetleg egy kód? vagy melyik házrendszer ez?  ::|

Haz bug
« Válasz #2 Dátum: 2013. április 20. - 22:16:46 »
0 Show voters
amm.. hogy erted hogy meik hazrendszer ez az alap amit  a  gamemode adott

Haz bug
« Válasz #3 Dátum: 2013. április 20. - 22:37:59 »
0 Show voters
PPC házrendszer és jó lenne azt a részt bemásolni amikor a player elhagyja a házat.
E: A PPC_housing-ból a House_Exit részt másold már be.
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 20. - 22:41:53 írta halaloszto100 »

Haz bug
« Válasz #4 Dátum: 2013. április 21. - 08:16:24 »
0 Show voters
House_Exit(playerid, HouseID)
{
// Set the player in the normal world again
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
// Set the position of the player at the entrance of his house
SetPlayerPos(playerid, AHouseData[HouseID][HouseX], AHouseData[HouseID][HouseY], AHouseData[HouseID][HouseZ]);
// Also clear the tracking-variable to track in which house the player is
APlayerData[playerid][CurrentHouse] = 0;
// Check if there is a timer-value set for exiting the house (this timer freezes the player while the environment is being loaded)
if (ExitHouseTimer > 0)
{
// Don\'t allow the player to fall
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
// Let the player know he\'s frozen for 5 seconds
GameTextForPlayer(playerid, TXT_ExitHouseReloadEnv, ExitHouseTimer, 4);
// Start a timer that will allow the player to fall again when the environment has loaded
SetTimerEx(\"House_ExitTimer\", ExitHouseTimer, false, \"ii\", playerid, HouseID);
}
return 1;
}
forward House_ExitTimer(playerid, HouseID);
public House_ExitTimer(playerid, HouseID)
{
// Allow the player to move again (environment should have been loaded now)
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
// Respawn the player\'s vehicles near the house (only the vehicles that belong to this house)
for (new CarSlot; CarSlot < 10; CarSlot++)
if (AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot] != 0)
    SetVehicleToRespawn(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot]);
return 1;
}

 
Ezt kerted?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal