Sziasztok! Igen, sose növök fel, hogy még ma is írom a samp szerverem. Viszont. A házrendszerem az egyik pillanatról a másikra elkezdett elég érdekes dolgokat művelni. Dinivel mentek, tudom, minek, és hogy miért. Mert lassan 10 éve azzal kezdtem, nincs sok kedvem sqlre átírni a modot. Amint belépek a házba, minden oké, abba a virtualworldbe, és interiorba tesz, ami van a mentés fájlban, viszont kilépésnél a legnagyobb ID-s háznál tesz ki. Viszont jön megint egy csavar. Másik interiornál ugyan ezt csinálni, csak azon adott interioros mentésű legnagyobb idvel. Ha hülyén fogalmazok, elnézést. A kód a be és kimenetelnél: 
                for(new i;i<MAX_HOUSES;i++)
      {
                  if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, hInfo[hX],hInfo[hY],hInfo[hZ]))
              {
                      SetPlayerInterior(playerid, hInfo[hInti]);
                     SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[hVW]);
                      SetPlayerPos(playerid, hInfo[hIntX], hInfo[hIntY], hInfo[hIntZ]);
                   }
                    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, hInfo[hIntX],hInfo[hIntY],hInfo[hIntZ]))
              {
                 SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
                 SetPlayerPos(playerid, hInfo[hX], hInfo[hY], hInfo[hZ]);   
                }
                }
Köszönöm előre is, bárki bárhogy szól hozzá.