1. Írd át a kocsi spawnolási helyét a mod-ban!2. Utánanézek...
Aztán GTA San Andreas User Files-ban --->samp ---> savedpositions.txt-bõl másold ki a kordinátát és másold be azokhoz a kocsikhoz amelyikhez akarod.
másold be azokhoz a kocsikhoz amelyikhez akarod [/quote]És honnan tudjam, mely kocsik ezek? + Minden egyes nap egyesével irogassam át az újonnan vett kocsik koordinátáit..?
Menj el repcsivel a tengerhez jó messzire.. ugorj ki majd ha úszol írd b e , hogy /save 1Aztán GTA San Andreas User Files-ban --->samp ---> savedpositions.txt-bõl másold ki a kordinátát és másold be azokhoz a kocsikhoz amelyikhez akarod.
Menj el repcsivel a tengerhez jó messzire.. ugorj ki majd ha úszol írd b e , hogy /save 1Aztán GTA San Andreas User Files-ban --->samp ---> savedpositions.txt-bõl másold ki a kordinátát és másold be azokhoz a kocsikhoz amelyikhez akarod. Istenem :facepalm:Kell valahol a modban legyen egy pozició ahová a kocsikat spawnolja.. probáld meg megvenni a kocsit és /park ha nem megyen akkor valamit állítottál benne és nézd meg akkor a /park parancsot, hogy nem -e írtál benne valamit ell.. [/quote]Tudom, hogy kell lennie, de nem tudom, hogy hol... :/ Oks, megnézem a park parancsot, hátha ott van a koordinátája annak az alap helynek, ahová a leparkolatlan kocsikat dobálja. Egyébként a kocsi rendszerrel semmi baj sincsen, meg lehet õket venni, el lehet õket adni, csak a tulaj vezetheti õket, le lehet velük parkolni, stb.Szerk.: sem a /park parancsnál, sem a PPC_Housing.inc-ben nem találom a koordinátákat, sõt, még koordinátákat sem találok. Máshol kell lennie...
AddPlayerClass(57, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 30 = PilotAddPlayerClass(61, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 31 =Pilot
case 6, 7: // Classes that will be police{ // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Pilóta\", 3000, 4); // Store the class for the player (police) APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassPilot;}
Te mindig jól helpezel :thumbsup: köszi (Szerk.: a téma még nincs megoldva, mert nem biztos, hogy sikerrel járok a kocsis ügyben + még ott a kocsi fixelõs dolog is...)
Te mindig jól helpezel :thumbsup: köszi (Szerk.: a téma még nincs megoldva, mert nem biztos, hogy sikerrel járok a kocsis ügyben + még ott a kocsi fixelõs dolog is...) Édes drága barátom....Szépecskén beülsz egy kocsiba lerakod valahun /save kocsi 1 majd a savedpositsions.txt ben lévõ cuccot belerakod a módba és máris van fix autód [/quote]De éppen ezért kéne valami szkript, amivel ezt meg lehet csinálni úgy h belépek adminnal azt lepakolgatom, és resi után is ottmarad. Nem akarok koordinátákat lementegetni, és beirogatni... és utána még a kocsi típusokat is külön megadni...
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, -2112.9148,-198.8425,35.7570,90.1376, random(126), random(126), 600); // Roadtrain
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger){ new string[128]; format(string, sizeof(string), \"Beszálltál egy jármûbe.ID: %i\",vehicleid); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string); return 1;}
// This function adds all vehicles needed for roadworker classGameModeInit_RoadWorker(){LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1866.5, -1731.75, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // TowtruckLastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1870.5, -1734.25, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // TowtruckLastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1874.5, -1736.75, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // TowtruckLastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1878.5, -1739.25, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // TowtruckLastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1882.5, -1741.75, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // TowtruckLastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1886.5, -1744.25, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // TowtruckLastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1231.32, -2342.21, 513.3, 13.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck}
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1231.32, -2342.21, 513.3, 13.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleInfernus, -1231.32, -2342.21, 513.3, 13.0, random(126), random(126), 300); // Infernus
***\\SERVER\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(544) : error 017: undefined symbol \"VehicleInfernus\"