A kocsiknál lenni kell a PPC_Defines incbe vagy valahol egy koordintának,pontosan nem tudom, hogy hol.
De a pilóta bajban lehet, hogy tudok segíteni.
Ha skint nem tudsz választani pilótához, akkor nyisd meg a PPC_GameModeInit includet és keress ilyet, hogy:
AddPlayerClass(57, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 30 = Pilot
AddPlayerClass(61, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 31 =Pilot
Ha nincs olyan class, hogy Pilot(ott látod, hogy írja zöldel, hogy Pilot) akkor másold be ezt a 2 sort amit bemásoltam, az utolsó class után.Ha van már olyan, akkor nyisd meg a PPC_Trucking gamemodot és írd be a keresõbe, hogy OnPlayerRequestClass és ilyet keress:
case 6, 7: // Classes that will be police
{
// Display the name of the class
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Pilóta\", 3000, 4);
// Store the class for the player (police)
APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassPilot;
}
Ha nincs ilyen akkor másold be amit linkeltem és írd be a case 6,7, hez, hogy hanyadik helyen van(ezt meg tudod számolni a GameModeInit incbe.Ha van mind a 2nél az incbe is meg a modban is akkor csak meg kell számolnod és be kell írnod.Remélem érthetõen magyaráztam. Ennyi lenne a pilóta problemed. :)
Edit:Ott keresd, ahol megveszed a kocsit a házban.Ott kell lenni egy koordinátának.
A scriptben nem tudok segíteni, de leírom ha kell, hogy ppcbe, hogy lehet kocsit lerakni. :)
Belépsz szerverre oda állsz(kocsival) ahol akarod, hogy parklojon és beírod /save [amit akarsz].Megkeresed a koordinátát amit már egyszer leírtam és kiveszed belõle az x,y,z koordinátát.Utána megnyitod a PPC_GameModeInit includét és ilyet keress:
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, -2112.9148,-198.8425,35.7570,90.1376, random(126), random(126), 600); // Roadtrain
. Ahogy látod Ott van az, hogy VehicleRoadTrain.Na ez azt jelenti, hogy amit lementettél koordintát annak a helyére egy Roadtraint fog lerakni.Ennek a helyére azt írod be amilyen kocsit akarsz.Példa:VehicleInfernus . és akkor egy infernus fog ott állni.Utána van egy koordináta.Annak a helyére írod be amit te le mentettél.Ha megvan mented az incet a modot le complizeled, újra indítod a szervert és már ott is áll a kért jármû.Ennyi lenne a jármû lerakás PPC_Trucking modban. :)
Edit:Lehet, hogy meg lehet oldani scriptben is, de én abban nem tudok segíteni. :(
Itt van:
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"Beszálltál egy jármûbe.ID: %i\",vehicleid);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string);
return 1;
}
De ha a szerveren beírod, hogy /dl akkor a jármûrõl minden adatot kiad. :)
Köszi. De megpróbáltam fixen kocsikat berakni, és nem jó. Csak olyanokat enged berakni, amik már alapból bent vannak (pl. Flatbed).
// This function adds all vehicles needed for roadworker class
GameModeInit_RoadWorker()
{
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1866.5, -1731.75, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1870.5, -1734.25, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1874.5, -1736.75, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1878.5, -1739.25, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1882.5, -1741.75, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1886.5, -1744.25, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1231.32, -2342.21, 513.3, 13.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
}
Innen ezt raktam be
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1231.32, -2342.21, 513.3, 13.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
De ha mást írok be, pl.
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleInfernus, -1231.32, -2342.21, 513.3, 13.0, random(126), random(126), 300); // Infernus
Akkor a futtatásnál (F5) már hibát ír ki, mondván (szerk. nem létezõ) nem definiált/nem található szimbólum a VehicleInfernus:
***\\SERVER\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(544) : error 017: undefined symbol \"VehicleInfernus\"
Megoldás? :S
Azért, mert a PPC_Defines incbe nincs definiálva.Ami kocsinál errort ír annál definiálni kell.Így írd be majd a PPC_Defines incbe(Példának az infernust teszem be)
#define VehicleInfernus 411 // Infernus
A VehicleInfernus nevéhez azt írd ahogy majd használni akarod és a 411 helyére a kocsinak az idjét írd. :)