-
halálnál nem lövi ki a timert miért?:(
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillTimer(EhsegTimer[playerid]);
pInfo[playerid][ehseg]=100;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new string[128];
EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"ehsegfrissites\", 30*1000, true, \"d\", playerid);
ehsegtext[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,548 ,48, \" \");
PlayerTextDrawFont(playerid,ehsegtext[playerid] ,2);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,ehsegtext[playerid] , 0.3, 0.7);
PlayerTextDrawColor(playerid,ehsegtext[playerid] , 0xff0000FF);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid,ehsegtext[playerid] , 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid,ehsegtext[playerid] , true);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid,ehsegtext[playerid] , 0);
PlayerTextDrawShow(playerid,ehsegtext[playerid]);
format(string, sizeof(string), \"Ehseg: %d %%\", pInfo[playerid][ehseg]);
PlayerTextDrawSetString(playerid,ehsegtext[playerid], string);
return 1;
}
-
halálnál nem lövi ki a timert miért?:(
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
Már nem azért, de ez mi?... :D
E: Nem egy eljárás vagy valami alatt hoztad létre a timert?:/ tehát pl
public LolWtfAsdXd(playerid,idid,nameid,lolid,gamemodeid,swag) {
new EhsegTimer[playerid];
}
?
-
bocs már este volt elírtam.
(javítva)
-
halálnál nem lövi ki a timert miért?:(
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillTimer(EhsegTimer[playerid]);
pInfo[playerid][ehseg]=100;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new string[128];
EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"ehsegfrissites\", 30*1000, true, \"d\", playerid);
ehsegtext[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,548 ,48, \" \");
PlayerTextDrawFont(playerid,ehsegtext[playerid] ,2);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,ehsegtext[playerid] , 0.3, 0.7);
PlayerTextDrawColor(playerid,ehsegtext[playerid] , 0xff0000FF);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid,ehsegtext[playerid] , 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid,ehsegtext[playerid] , true);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid,ehsegtext[playerid] , 0);
PlayerTextDrawShow(playerid,ehsegtext[playerid]);
format(string, sizeof(string), \"Ehseg: %d %%\", pInfo[playerid][ehseg]);
PlayerTextDrawSetString(playerid,ehsegtext[playerid], string);
return 1;
}
-
halálnál nem lövi ki a timert miért?:(
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
Már nem azért, de ez mi?... :D
E: Nem egy eljárás vagy valami alatt hoztad létre a timert?:/ tehát pl
public LolWtfAsdXd(playerid,idid,nameid,lolid,gamemodeid,swag) {
new EhsegTimer[playerid];
}
?
-
bocs már este volt elírtam.
(javítva)