Szerző Téma: Egy kis börtön parancs probléma!  (Megtekintve 326 alkalommal)

Egy kis börtön parancs probléma!
« Dátum: 2015. Február 02. - 18:30:53 »
0 Show voters
Szép napot!
Van egy kis problémám a börtön parancs problémával jelenleg és nem tudom hogy, oldjam meg ebben kéne a segítség.... A probléma az a parancsal igazából hogy... bescripteltem egy másik börtönt és mindig a második koordinátára rakja be a játékost az elsőre soha és nem tudom miért. Előre is köszönök minden segítséget!
Hibák:
error 029: invalid expression, assumed zero
warning 215: expression has no effect
error 001: expected token: \";\", but found \"if\"
Hibás Sor:
            
      else if(PlayerToPoint(6.0, playerid, 201.5237,158.0919,1003.0234)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);

 
A Parancs:
 
   if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
            if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
   {
      if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 2)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendőr!\");
          return 1;
      }
      tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\");
         return 1;
      }
      new time = strval(tmp);
      if(time < 30 || time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az időtartam 30 másodperc és 3000 másodperc között legyen\"); return 1; }
      new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
      new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername));
      new length = strlen(cmdtext);
      while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
      {
      idx++;
      }
      new offset = idx;
      new result[64];
      while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
      {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
      }
      result[idx - offset] = EOS;
      if(!strlen(result))
      {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\");
      return 1;
      }
      if(IsPlayerConnected(suspect))
      {
          if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141) || PlayerToPoint(6.0, playerid, 201.5237,158.0919,1003.0234))
          {
                if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
               {
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) if(time > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrmester rangal maximálisan 500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzsőrmester rangal maximálisan 600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 700) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzsőrmester rangal maximálisan 700 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós rangal maximálisan 800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 900) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzszászlós rangal maximálisan 900 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) if(time > 1000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzszászlós rangal maximálisan 1000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) if(time > 1200) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadnagy rangal maximálisan 1200 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) if(time > 1400) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főhadnagy rangal maximálisan 1400 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) if(time > 1800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Százados rangal maximálisan 1800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrnagy rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) if(time > 2300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Alezredes rangal maximálisan 2300 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) if(time > 2600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes rangal maximálisan 2600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                  if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Mivel T.E.K tag vagy ezért 3000 másodpercig tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                  SafeResetPlayerWeapons(suspect);
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, time,result);
                  SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  PlayerInfo[playerid][XP] += 100;
                  PlayerInfo[playerid][Penz] += 5000;
                  SafeGivePlayerMoney(playerid, 5000);
                  varoskassza -= 5000;
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál 100 XP-t és 5000Ft prémiúmot!\", rag(giveplayername,3), time);
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, rag(giveplayername,3), time,result);
                  ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2);
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Rendőr] %s rendőr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
                  {
                     new randomj;
                     randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
                     SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
                     SetPlayerInterior(suspect, 10);
                     PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
                     PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3;
                     PlayerCuffed[suspect] = 0;
                     PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
                     TogglePlayerControllable(suspect,1);
                     ClearAnimations(giveplayerid);
                  }
                  else if(PlayerToPoint(6.0, playerid, 201.5237,158.0919,1003.0234)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
                             {
                     SetPlayerPos(suspect, 198.2742,161.8889,1003.0300);
                     SetPlayerInterior(suspect, 3);
                     PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
                     PlayerInfo[suspect][pJailed] = 4;
                     PlayerCuffed[suspect] = 0;
                     PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
                     TogglePlayerControllable(suspect,1);
                     ClearAnimations(giveplayerid);
                  }
               }
               else
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendőr.\");
               }
            }
         }
         else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendőrség bőrtőn oldali bejáratánál!\");
      }
      else
      {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\");
         return 1;
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Nem vagy rendőr illetve a NAV tagja!\");
   }
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Február 03. - 12:16:42 )

Megoldottam köszönöm szépen!
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 03. - 12:16:42 írta Lee_Shen »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal