GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: GoldTec - 2015. Január 30. - 21:41:14

Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 30. - 21:41:14
Hogyan lehet azt kikapcsolni, hogy halálkor ne vegyen le a szerver 100$-t?
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: Flash - 2015. Január 30. - 21:52:37
Keress egy ilyet az OnPlayerDeath alatt:
GivePlayerMoney(playerid, -100);
és azt töröld.
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 30. - 22:07:22
ezzel keztdem de egyik scriptemben sincs ilyen gondoltam az okosabbak tudják a titkát

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Január 30. - 22:47:16 )

kivettem az összes scriptet és így is vesz le pénzt...
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: huhboy - 2015. Január 30. - 22:54:16
pedig a gta magától nem vesz le pénzt. nézz át minden GivePlayerMoney(playerid, -100);-at, valahol lennie kell. vagy másold ide az OnPlayerDeath-ed, ha nem félted, aztán megoldjuk.
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 07:12:32
annyira nincs mit féltenem rajta mert az on player deathekbe konkrétan nincs semmi ha meg az egész kódra gondolsz azt sem féltem mert nem sok olyan van benne amit saját kézzel írtam a nagyrésze tutorialokon alapszik meg erről az oldalról lett lelopva

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Január 31. - 07:27:51 )

most kipróbáltam letöltöttem a netről 3 másik gamemode-ot és mind vett le 100$-t
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: MotI - 2015. Január 31. - 08:31:02
Filterscripteket is nézd át!
Lehet olyan filterscript van berakva ami ezt okozza. :)
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 09:06:00
az összes filterscriptet offoltam :D ha nem hiszed adok egy team wievert és nézd meg a saját szemeddel :D
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: huhboy - 2015. Január 31. - 09:23:51
hülye kérdés, de a gamemode-ba belenéztél?
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 09:28:39
igen :) ott sincs benne és már idegesít hogy sehol nincs a pénzt mégis leveszi még úgy is ha gamemode-ot cserélek és az összes scriptet offolom... eléggé sikerült magam mostanára felhúzni  :wall:
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: huhboy - 2015. Január 31. - 09:29:26
nézd át a használt include-okat.
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 12:06:01
fogalmam nincs hogy tudok belenézni
#include <a_samp>
#include <IsPlayerLAdmin>
#include <sscanf>
#include <zcmd>
#include <lethaldudb2>
#include <F_Menu>
de amúgy mikor csak a gamemode-ot használtam akkor csak ez az egy volt benne: #include <a_samp>
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: MotI - 2015. Január 31. - 12:07:52
Szervermappa/pawno/include
És ott nézd meg az inceket amik a mod elején vannak!
:)
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 12:58:38
csak ez az egy mappa van benne: xadmin
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: MotI - 2015. Január 31. - 13:08:54
Akkor rossz helyen kerested.
A pawno mappába van egy includok mappa azon belűl vannak .incre végződő fájlok.
Na ott keresrá azokra az includokra amik a mód elején így vannak be írva #include <zcmd>.
Ha megtaláltad az includokat akkor nézd meg hogy van e benne olyan hogy GivePlayerMoney(playerid, -100);
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: skyLine - 2015. Január 31. - 13:21:47
Írd oda a modba az OnPlayerDeath-hoz, hogy:
 
GivePlayerMoney(playerid, 100);

 
és akkor hiába veszi el a százat ha ad is neki.
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: folnoraa - 2015. Január 31. - 13:38:07
GivePlayerMoney(playerid, -100);

 
Vagy ezt kitörlöd.
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: MotI - 2015. Január 31. - 13:40:23
De nem találta meg. :)
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 13:46:05
minj megpróbálkozok valamit szerencsétlenkedi utolsó meg köszi azzal már próbálkztam :D és valamiért nem működött nem írta hogy hibás a parancs egyzserűen a szerverben nem működött :D
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: MotI - 2015. Január 31. - 13:53:02
Csináld meg úgy ahogy skyline írta és halálkor nem fog változni a pénzed.
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: Lofoli - 2015. Január 31. - 14:06:56
Ha minden igaz akkor
OnPlayerDeath-nál van olyan hogy
GivePlayerMoney(playerid,-100);
ezt a sort vedd ki azt cs
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: huhboy - 2015. Január 31. - 14:10:35
Idézetet írta: Lofoli date=1422709616\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52371\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha minden igaz akkor
OnPlayerDeath-nál van olyan hogy
GivePlayerMoney(playerid,-100);
ezt a sort vedd ki azt cs
 
elmondta már legalább háromszor, hogy nem talált ilyet.....
ettől nem leszel nagyobb :D
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 16:02:38
még mindig keresem és nem találom és ami érdekes hogy nem is halálkor azonnal hanem majd a spawnolás után kb 3 mp-vel veszi le a pénzt viszont az onplayerspawnál sincs egyik scriptben sem ilyen
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: huhboy - 2015. Január 31. - 16:57:51
akkor csak szimplán keress GivePlayerMoney-kat, tökmindegy hol van, másold be nekünk, és írd mellé, hol találtad. mi majd megmondjuk, melyik nem kell neked :)
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 18:02:47
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new money;
money = GetPlayerMoney(playerid);
if (money < 10000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-ak\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,30,2000);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Az AK47-et sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -10000);
return 1;
}
if (money < 10000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-ak47\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,30,2000);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Az AK47-et sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -10000);
return 1;
}
      if (money < 15000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-m4\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,31,1500);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Az M4-et sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -15000);
return 1;
}
if (money < 8000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-mp5\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,29,1000);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Az MP5-öt sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -8000);
return 1;
}
if (money < 12500) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-tec9\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,32,3500);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A Tec9-et sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -12500);
return 1;
}
if (money < 12000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-mac\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,28,4000);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A Mac-et sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -12000);
return 1;
}
if (money < 1000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-9mm\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,22,1000);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A 9mm-est sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -1000);
return 1;
}
if (money < 1000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-silenced\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,23,850);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A hangtompítós pisztolyt sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -1000);
return 1;
}
if (money < 700) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-desert\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,30,500);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A Desert Eagle-t sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -700);
return 1;
}
if (money < 1800) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-shotgun\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,25,600);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A Shotgun-t sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -1800);
return 1;
}
if (money < 2000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-sawnoff\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,26,600);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A Sawn-off shotgun-t sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -2000);
return 1;
}
if (money < 2500) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-combat\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,27,500);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A Combat Shotgun-t sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -2500);
return 1;
}
if (money < 2500) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-granat\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,16,300);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A gránátokat sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -2500);
return 1;
}
if (money < 2000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-fustg\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,17,500);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A füstgáránátokat sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -2000);
return 1;
}
if (money < 3000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-rifle\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,33,200);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A Rifle-t sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -3000);
return 1;
}
      if (money < 3500) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-sniper\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,34,200);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A Sniper-t sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -3500);
return 1;
}
if (money < 1000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-fenykep\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,43,200);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A Fényképezőgépet sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -1000);
return 1;
}
if (money < 500) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-spray\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,41,2000);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A spray-t sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -500);
return 1;
}
if (money < 1500) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-porolto\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,42,2000);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A poroltót sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -1500);
return 1;
}
if (money < 63500) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-minigun\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,38,500);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A Minigun-t sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -63500);
return 1;
}
if (money < 20875) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-vesz-rpg\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,30,50);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Az RPG-t sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -20875);
return 1;
}
if (money < 30130) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-hokoveto\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,30,20);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A Hőkövető rakétakilövő szerkezetet sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -30130);
return 1;
}
if (money < 19050) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-c4\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,39,10);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A C4-et sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -19050);
return 1;
}
if (money < 19050) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-molotov\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,18,10);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"A Molotovkoktélokat sikeresen megvásároltad!\");
GivePlayerMoney(playerid, -19050);
return 1;
}
if (money < 10000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-elet\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Sikeresen vásároltál egy életfeltöltő csomagot!\");
GivePlayerMoney(playerid, -2000);
return 1;
}
if (money < 10000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-pajzs\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerArmour(playerid,100);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Sikeresen vásároltál egy pajzsfeltöltő csomagot!\");
GivePlayerMoney(playerid, -5000);
return 1;
}
if (money < 10000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED, \"Nincs elég pénzed!\");
if (strcmp(\"/vesz-health\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Sikeresen vásároltál egy életfeltöltő csomagot!\");
GivePlayerMoney(playerid, -2000);
return 1;
}
return 0;
}

 
másik scriptben
 
   if (strcmp(\"/money\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GivePlayerMoney(playerid,3000);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Pénz sikeresen lekérve!\");
return 1;
}

 
ez a ladminban van
 
dcmd_setcash(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HASZNÁLAT: /setcash [playerid] [összeg]\");
new player1 = strval(tmp), cash = strval(tmp2), string[128];
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Csak admin tudja ezt a parancsot használni\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETCASH\");
   format(string, sizeof(string), \"Átálítottad \\\"%s\'s\\\" a pénzét, \'$%d\", pName(player1), cash); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Administrator \\\"%s\\\" átálította a pénzed: \'$%d\'\", pName(playerid), cash); SendClientMessage(player1,blue,string); }
   ResetPlayerMoney(player1);
            return GivePlayerMoney(player1, cash);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Játékos nincs csatlakozva\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Te nem vagy egy elég magas szint hogy használd ezt a parancsot\");
}

 

dcmd_setallcash(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HASZNÁLAT: /setallcash [Amount]\");
new var = strval(params), string[128];
          CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETALLCASH\");
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) {
   if(IsPlayerConnected(i) && i != playerid && i != ServerInfo[MaxAdminLevel]) {
      PlayerPlaySound(i,1057,0.0,0.0,0.0); ResetPlayerMoney(i); GivePlayerMoney(i,var);
   }
}
format(string,sizeof(string),\"Administrator \\\"%s\\\" átálította minden játékosnak a pénzét: \'$%d\'\", pName(playerid), var );
return SendClientMessageToAll(blue, string);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Te nem vagy egy elég magas szint hogy használd ezt a parancsot\");
}

 

dcmd_giveallcash(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HASZNÁLAT: /giveallcash [Amount]\");
new var = strval(params), string[128];
          CMDMessageToAdmins(playerid,\"GIVEALLCASH\");
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) {
   if(IsPlayerConnected(i) && i != playerid && i != ServerInfo[MaxAdminLevel]) {
      PlayerPlaySound(i,1057,0.0,0.0,0.0); GivePlayerMoney(i,var);
   }
}
format(string,sizeof(string),\"Administrator \\\"%s\\\" adott minden játékosnak: \'$%d\'$\", pName(playerid), var );
return SendClientMessageToAll(blue, string);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Te nem vagy egy elég magas szint hogy használd ezt a parancsot\");
}

 

LoginPlayer(playerid)
{
if(ServerInfo[GiveMoney] == 1) {ResetPlayerMoney(playerid); GivePlayerMoney(playerid, dUserINT(PlayerName2(playerid)).(\"money\") ); }
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"loggedin\",1);
PlayerInfo[playerid][Deaths] = (dUserINT(PlayerName2(playerid)).(\"deaths\"));
PlayerInfo[playerid][Kills] = (dUserINT(PlayerName2(playerid)).(\"kills\"));
PlayerInfo[playerid][Level] = (dUserINT(PlayerName2(playerid)).(\"level\"));
PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
PlayerInfo[playerid][LoggedIn] = 1;
}

 
pénzátküldő script
 
         if (IsPlayerConnected(giveplayerid)) {
                        GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                        GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                        playermoney = GetPlayerMoney(playerid);
                        if (moneys > 0 && playermoney >= moneys) {
                                GivePlayerMoney(playerid, (0 - moneys));
                                GivePlayerMoney(giveplayerid, moneys);
                                format(string, sizeof(string), \"Pénz átküldve neki: %s , $%d.\", giveplayer,giveplayerid, moneys);
                                SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
                                format(string, sizeof(string), \"Pénz érkezett $%d. Pénz feladója: %s.\", moneys, sendername, playerid);
                                SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_YELLOW, string);
                                printf(\"%s(playerid:%d) Sikeresen átküldve %d neki %s\",sendername, playerid, moneys, giveplayer, giveplayerid);
                        }
                        else {
                                SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"Sikertelen átküldés! Nincs ennyi pénzed vagy nem jelentkeztél be.\");
                        }
                }
                else {
                                format(string, sizeof(string), \"%d nincs online\", giveplayerid);
                                SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
                        }
   return 1;
        }

 
és ennyi
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: huhboy - 2015. Január 31. - 18:25:09
ez esetben tényleg nem maradt más, mint hogy az includeokat kell átnézned.
szervermappa/pawno/include....
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 18:46:27
és azon mit kéne látnom????
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: huhboy - 2015. Január 31. - 18:49:22
Idézetet írta: GoldTec date=1422726387\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52371\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
és azon mit kéne látnom????
 
bennük keresd a pénzelvételt. mert valahol lennie kell.
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 19:14:12
egyáltalán azokat mivel nyissam meg? :D
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: huhboy - 2015. Január 31. - 19:14:57
akár pawno-val, akár jegyzettömbbel...mindegy. csak szövegkezelő legyen.
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: MotI - 2015. Január 31. - 19:17:48
Csak simán kell elmentened!
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 19:28:21
ez nekem már túl magas vki segíteni skype-on? :D : goldtecpublik
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: Thomas_Jonson - 2015. Január 31. - 19:46:18
Mint ahogyan már páran leírták, hogy \"szervermappa/pawno/include\" ezt megkeresed aztán nyitsz egy pawnot és az include-t átnézed, úgyszint mint a Pwn-eket. És azokba próbálj keresni \"GivePlayerMoney(playerid, 100); vagy GivePlayerMoney(playerid, -100);\" Az inceket is ugyan úgy kell megnyitni mint a PWN-t, csak annak a vége nem \".PWN\" hanem \".inc\".
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 19:51:00
ja így már értem de most full komoly ezeket mind nézzem át? úgy hogy ráadásul ennek több mint 80%-át nem is használom? (még?)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Január 31. - 19:53:15 )

http://kephost.com/image/F9i3
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: MotI - 2015. Január 31. - 19:55:16
Csak azt nézd át amit használsz!
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 20:01:24
na jó én feladom mostmár team vieweren keresztül nézze meg egy profi mert én geci hülye vagyok és ezek között sem találtam semmit
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: huhboy - 2015. Január 31. - 20:10:39
nem tudom eddig hogy kerested....de ha megnyitsz valamit, Ctrl+F-fel előhívod a keresőpanelt, beírod amit keresel, és megmutatja.....
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Január 31. - 20:13:48
úgy csináltam eddig is dehát nem mutatja
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: Brand - 2015. Február 01. - 00:40:27
Miért kell túlbonyolítani? Istennek hála van GivePlayerMoney függvény. Nem egyszerűbb Skyline változata?
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Február 01. - 08:08:02
azért mert én úgy akarom hogy egy player semmit ne vegyen észre belőle viszont akkor az on player spawn-hoz kell rakni de ha meg odarakom sokan kihasználják és ki be jelentkeznek lóvéért
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: huhboy - 2015. Február 01. - 09:02:08
de az nem létezik, hogy nincs sehol....valahol lennie kell. az, hogy te nem találod, arról meg mi már nem tehetünk.


állj át a zenélésre, hátha azt könnyebben megtanulod....
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: MotI - 2015. Február 01. - 09:03:27
Idézetet írta: JustaCube date=1422777728\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52371\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de az nem létezik, hogy nincs sehol....valahol lennie kell. az, hogy te nem találod, arról meg mi már nem tehetünk.


állj át a zenélésre, hátha azt könnyebben megtanulod....
 
Te is voltál kezdő..
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Február 01. - 09:38:53
pedig nincsen vagy ha igen akk hajrá átadom a gépem és mutasd meg

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Február 01. - 10:12:06 )

amúgy meg szedd le a sa-mp.com-ról és nézd meg hogy ott is lenyúl
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: huhboy - 2015. Február 01. - 17:19:56
igen, levonja....de azt tudjuk, hogy hol.....és csak kikell venni...
a gyári grandlarc....
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new playercash;
   
    // if they ever return to class selection make them city
// select again first
gPlayerHasCitySelected[playerid] = 0;
   
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        ResetPlayerMoney(playerid);//itt
} else {
playercash = GetPlayerMoney(playerid);
if(playercash > 0)  {
   GivePlayerMoney(killerid, playercash);
   ResetPlayerMoney(playerid);//és itt....
}
}
      return 1;
}
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Február 01. - 19:25:56
saját mód van bent nem grandlarc
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: MotI - 2015. Február 01. - 19:29:30
Amúgy nincs véletlen stockba írva? :D
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: citromhun - 2015. Február 01. - 19:30:01
Idézetet írta: GoldTec date=1422815156\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52371\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
saját mód van bent nem grandlarc
 
Ez ki van másolva a grandlarc módból, és ezt a kis részt kell be raknod az OnPlayerDeath eljárás alá.
Cím: Halálkori pénzlevétel
Írta: GoldTec - 2015. Február 02. - 18:54:29
xD pawn-ba rányomtam a new-ra és alapból ott nincs semmi