Szerző Téma: Fegyver a háton. Bugg  (Megtekintve 837 alkalommal)

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Fegyver a háton. Bugg
« Dátum: 2016. július 24. - 13:40:04 »
0 Show voters
Sziasztok!
Találtam egy olyan filterscriptet, hogy ha fegyver van nálad a testen mutatja.
Be raktam, semmi ERROR, csak az a baj, hogy a fegyvert előveszi, és ha elrakja akkor kb 0.02 percig marad a hátadon.
 
#include <a_samp>
 
static
armedbody_pTick[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit(){
printf(\"=====================================================================\");
printf(\"This is a part of a OpenGTA subject, visit opengta.org for more info.\");
printf(\"FilterScript Name: Armed body\");
printf(\"Description:Attatch weapond to player\'s body\");
printf(\"Author:yezizhu\");
printf(\"Special thanks:Double-O-Seven, Brian.\");
printf(\"Contact author: [email protected]\");
printf(\"=====================================================================\");
return true;
}
public OnFilterScriptExit(){
return true;
}
public OnPlayerUpdate(playerid){
if(GetTickCount() - armedbody_pTick[playerid] > 113){ //prefix check itter
new
   weaponid[13],weaponammo[13],pArmedWeapon;
pArmedWeapon = GetPlayerWeapon(playerid);
GetPlayerWeaponData(playerid,1,weaponid[1],weaponammo[1]);
GetPlayerWeaponData(playerid,2,weaponid[2],weaponammo[2]);
GetPlayerWeaponData(playerid,4,weaponid[4],weaponammo[4]);
GetPlayerWeaponData(playerid,5,weaponid[5],weaponammo[5]);
GetPlayerWeaponData(playerid,7,weaponid[7],weaponammo[7]);
if(weaponid[1] && weaponammo[1] > 0){
   if(pArmedWeapon != weaponid[1]){
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
         SetPlayerAttachedObject(playerid,0,GetWeaponModel(weaponid[1]),1, 0.199999, -0.139999, 0.030000, 0.500007, -115.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
}
if(weaponid[2] && weaponammo[2] > 0){
   if(pArmedWeapon != weaponid[2]){
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
         SetPlayerAttachedObject(playerid,1,GetWeaponModel(weaponid[2]),8, -0.079999, -0.039999, 0.109999, -90.100006, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
}
if(weaponid[4] && weaponammo[4] > 0){
   if(pArmedWeapon != weaponid[4]){
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
         SetPlayerAttachedObject(playerid,2,GetWeaponModel(weaponid[4]),7, 0.000000, -0.100000, -0.080000, -95.000000, -10.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
}
if(weaponid[5] && weaponammo[5] > 0){
   if(pArmedWeapon != weaponid[5]){
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
         SetPlayerAttachedObject(playerid,3,GetWeaponModel(weaponid[5]),1, 0.200000, -0.119999, -0.059999, 0.000000, 206.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
}
if(weaponid[7] && weaponammo[7] > 0){
   if(pArmedWeapon != weaponid[7]){
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
         SetPlayerAttachedObject(playerid,4,GetWeaponModel(weaponid[7]),1,-0.100000, 0.000000, -0.100000, 84.399932, 112.000000, 10.000000, 1.099999, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
}
armedbody_pTick[playerid] = GetTickCount();
}
return true;
}
 
//by Double-O-Seven
stock GetWeaponModel(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 1:
        return 331;
case 2..8:
    return weaponid+331;
        case 9:
    return 341;
case 10..15:
   return weaponid+311;
case 16..18:
    return weaponid+326;
case 22..29:
    return weaponid+324;
case 30,31:
    return weaponid+325;
case 32:
    return 372;
case 46:
    return 371;
}
return 0;
}
« Utoljára szerkesztve: 2016. július 24. - 15:02:43 írta anGeL »

Fegyver a háton. Bugg
« Válasz #1 Dátum: 2016. július 24. - 14:57:02 »
0 Show voters
Foglalt slotra akarod rakni... a moddal osszeakad

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Fegyver a háton. Bugg
« Válasz #2 Dátum: 2016. július 24. - 15:37:13 »
0 Show voters
azt hogy érted?

Fegyver a háton. Bugg
« Válasz #3 Dátum: 2016. július 25. - 15:33:19 »
0 Show voters
tehát pl van egy aktatáska a slot 0 nál
és te meg oda akarod rakni a pisztoj objecteket kb

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal