Szerző Téma: Halál utáni spawn  (Megtekintve 629 alkalommal)

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
Halál utáni spawn
« Dátum: 2013. május 25. - 17:47:40 »
0 Show voters
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, ami számomra elég érdekes, mert még ilyen nem volt.
Eddig tök simán megtudtam oldani, hogy ha meghal egy játékos akkor spawnolja ide vagy oda. Viszont most az a helyzet, hoogy ha meghal, bármit csinálok  a 0.0 0.0 0.0 koordinátán teszi le a játékost és a másik játékos CJ skinnel látja az illetõt, de az az illetõ saját magát a rendes skinébe.
Mi lehet a probléma?

Halál utáni spawn
« Válasz #1 Dátum: 2013. május 25. - 18:02:34 »
0 Show voters
Másold be az
public OnPlayerDeath-t 

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
Halál utáni spawn
« Válasz #2 Dátum: 2013. május 25. - 21:00:50 »
0 Show voters
Ennél picit több van, de ez a lényege.
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    SetPVarInt(playerid, \"Meghalt\", 1 );
    return 1;
}

 
és innen az OnPlayerSpawn lesz
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(!IsPlayerNPC(playerid))
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Meghalt\") == 1)
{
    SetPVarInt(playerid, \"Meghalt\", 0 );
    switch(PlayerInfo[playerid][pCsapat])
   {
      case 1: SetPlayerPos(playerid, 154.2170,1849.8685,17.6406);
      case 2: SetPlayerPos(playerid, -1506.7885,1962.4524,48.4219);
   }
   return 1;
}
        switch(PlayerInfo[playerid][pCsapat])
{
   case 1: SetPlayerPos(playerid, 154.2170,1849.8685,17.6406);
   case 2: SetPlayerPos(playerid, -1506.7885,1962.4524,48.4219);
}
}
return 1;
}

 
Eleinte ez sem ilyen volt, még csak változó sem volt, hanem egybõl vittem a OnplayerSpawn-hoz mondván, úgyis leteszi. Hát nem

Nem elérhető Szasza

  • 388
    • Profil megtekintése
Halál utáni spawn
« Válasz #3 Dátum: 2013. május 25. - 21:51:18 »
0 Show voters
HA
 
if(GetPVarInt(playerid, \"Meghalt\") == 1)
                {
                    SetPVarInt(playerid, \"Meghalt\", 0 );

 
akkor 0 rá állítód? ennek mi értelme? O.o

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. május 25. - 21:52:36 )

Ui. akkor még is hogy spawnol ha nem halt még meg? nemértem most ezt a codot :D lehet én vagyok a hülye vagy nem az egészet másoltad be vagy nemtudom
« Utoljára szerkesztve: 2013. május 25. - 22:00:29 írta Benceee »

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
Halál utáni spawn
« Válasz #4 Dátum: 2013. május 26. - 09:09:15 »
0 Show voters
Ugye van a  OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
 
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
if(logged[ playerid ] == 0)
{
    //Beadja a dialogot hogy regisztrálni vagy egyéb
}
else SpawnPlayer(playerid);//Ha meghal akkor ez fog jönni.
return 0;
}

 
Szóval ha meghal a játékos akkor a Meghalt változó 1-lesz. És ha meghal akkor az  OnPlayerRequestClass-nál egybõl spawnolja a játékost és akkor innen jön a OnPlayerSpawn.
És ha meghal azon belül.
 

if(GetPVarInt(playerid, \"Meghalt\") == 1)
                {
                    SetPVarInt(playerid, \"Meghalt\", 0 );//Igen lenullázódik, mert nem lesz rá szükség.
                    switch(PlayerInfo[playerid][pCsapat])//És itt van a két spawn, ha az 1-s csapatban van akkor ide ha a 2-ben akkor oda
                        {
                                case 1: SetPlayerPos(playerid, 154.2170,1849.8685,17.6406);
                                case 2: SetPlayerPos(playerid, -1506.7885,1962.4524,48.4219);
                        }
                        return 1;
                }

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal