Most hiába add neki ip bant, mivel dinamikus ip-je van... :\'(
Nem láttam az elõzõ hozzászólást.
TÖRÖLHETÕ AZ ENYÉM...
Nemérted???
A dinamikus ip-ben nem feltétlen változik minden tag, van hogy egy bizonyos tagja ugyanaz. Meg kell figyelni 3 csatlakozásnál az ipjét hogy mi változik.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. október 27. - 20:38:28 )
Vagy csináld ezt:
fs tetejére:
[pawn]#define DIALOG_ 4444[/pawn]
OnPlayerConnect alá:
[pawn]new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
if(!strcmp(name, NÉV, true)) //a NÉV-t írd át arra a névre amin admin lvl van és ha azzal csatlakoznak akkor történik ez:
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Biztonsági ellenõrzés\", \"Írd be a jelszót!!!\",\"Ok\",\"\");
}[/pawn]
ondialogresponse alá:
[pawn]if(dialogid == DIALOG_)
{
if(response)
{
if(!strcmp(inputtext, JELSZÓ, true)) //jelszót írd át arra amit bekell írni a csatlakozó játékosnak
{
SendClientMessage(playerid,0x33FF33FF,\"Sikeres bejelentkezés. Üdvözöllek adminisztrátor!\");
}
else if(!strcmp(inputtext, JELSZÓ, false))
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Account feltörési kísérlet maitt kitiltva!\");
Ban(playerid);
}
}
else if(!response)
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Account feltörési kísérlet maitt kitiltva!\");
Ban(playerid);
}
}[/pawn]
Ez arra lesz jó h ha csatlakozik a játékos, és ha a neve az amit oda beírtál (persze megoldhatod hogy más nevekkel is mûködjön) akkor beadja neki a dialogot. Ha a beírt jelszó az amit te gyárilag megadtál, akkor beengedi a játékba, ellenkezõ esetben, tehát ha a jeszó nem az amit beírtál illetve kilép a dialogból (tehát nem ad jelszót) akkor kitiltja.