Szerző Téma: Ha teleportált.  (Megtekintve 551 alkalommal)

Ha teleportált.
« Dátum: 2012. május 06. - 08:27:32 »
0 Show voters
Sziasztok! Ötleteket szeretnék kérni ahhoz, hogy hogyan lehetne azt lekérdezni, hogy a játékos teleportált-e. Olyanra gondoltam, hogy mikor SetPlayerPos-t használ akkor lépne érvénybe.
Példa:
 
if(PosSetted(playerid))
{
      //ide majd megoldom.
       return 1; // ha van visszatérési értéke
}

 
Vagy:
 
public OnPlayerTeleport(playerid)

Ha teleportált.
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 06. - 09:16:10 »
0 Show voters
A set-nek set a multideje.. De igazából tökmindegy :D
A \"PosSetted\" -t megcsinálom \"PlayerTeleported\" -nek.
Szóval...
script elejére:
 
#define func%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)
new   Float:oldX[MAX_PLAYERS],
Float:oldY[MAX_PLAYERS],
Float:oldZ[MAX_PLAYERS],
Float:newX[MAX_PLAYERS],
Float:newY[MAX_PLAYERS],
Float:newZ[MAX_PLAYERS]
;

 
OnFilterScriptInit vagy OnGameModeInit alá:
 
SetTimer(\"CheckPos\",1000,1);

 
OnPlayerConnect alá:
 
   oldX[playerid] = 0;
oldY[playerid] = 0;
oldZ[playerid] = 0;
newX[playerid] = 0;
newY[playerid] = 0;
newZ[playerid] = 0;

 
A többit meg valahova script legvégére mondjuk:
 
func CheckPos()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(!IsPlayerConnected(i))continue;
oldX = newX;
oldY = newY;
oldZ = newZ;
GetPlayerPos(i,newX,newY,newZ);
}
return 1;
}
stock PlayerTeleported(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,40.0,oldX,oldY,oldZ))
return false;
else if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,40.0,oldX,oldY,oldZ))
    return true;
}

 
És akkor így kérdezheted le h teleportált-e a játékos:
 
if(PlayerTeleported(playerid))
{
}

Ha teleportált.
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 06. - 09:23:53 »
0 Show voters
Köszönöm!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal