TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], \"~y~-\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);
new vParam[7];GetVehicleParamsEx(vehicleid, vParam[0], vParam[1], vParam[2], vParam[3], vParam[4], vParam[5], vParam[6]);if(vParam[0]) { (példa csak) scm \"Jár a motor\"} else if(!vParam[0]) { (példa) scm \"Nem jár a motor\"}
// Fejbõl írom, bocsi, ha pontatlanpublic OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid){ new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); if(engine == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR, \"A motor áll!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR, \"A motor jár!\"); } return 1;}
A TextDrawos dolgon túl akkor ha jól értem, azt szeretnéd, hogy ki/beszálláskor kiírja a motor állapotát, pl. chatre. Igaz? Ha igen, valami ilyesmit kéne összehoznod: // Fejbõl írom, bocsi, ha pontatlanpublic OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid){ new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); if(engine == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR, \"A motor áll!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR, \"A motor jár!\"); } return 1;} [/quote] Ha az OnPlayerEnterVehicle minden esetben meghívódna akkor még jó is lenne.De ha már ott tartunk hogy meghívódik akkor van ott egy olyan rész hogy OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid)[/quote]Akkor nem kell a GetPlayerVehicleID-et használni alatta.
OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid)[/quote]Akkor nem kell a GetPlayerVehicleID-et használni alatta.
// Fejbõl írom, bocsi, ha pontatlan [/quote] Éreztem, hogy valamit rosszul írok re. Csak hát nem írja le nap mint nap helyesen az OnPlayerEnterVehicle-t, hiszen egyszer beírja a módjába, aztán oda pakol. Így nem tudtam helyesen leírni a dolgot. De amúgy az nyugodtan ott lehet, sõt még kevés is, mert eredetileg így használandó: public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
// Fejbõl írom, bocsi, ha pontatlan
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
new vParam[7];GetVehicleParamsEx(vehicleid, vParam[0], vParam[1], vParam[2], vParam[3], vParam[4], vParam[5], vParam[6]);if(vParam[0]) { //ha be van indítva} else if(!vParam[0]) { TextDrawSetString(Textdraws3[playerid], \"~r~-\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraws3[playerid]);//ha nincs beindítva}
csak az a bökkenõ hogy csatlakozok szeróra a kocsi motorja ugye nem jár és mégis az van mintha járna a beszállásomkor, nem lép mûködésbe a string[/quote]Erre válaszoltam hogy írd be az általad készített Textdraw dolgot az alá is.Hiszen a fentebb említett funkció meghívódik minden jármûnél ami számodra éppen megjelenik a játékban.Másold be a a wikin látott példát a szkriptedbe, próbáld ki és látni fogod mi történik ahogy haladsz a játékban.