TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], \"~y~-\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);
new vParam[7];
GetVehicleParamsEx(vehicleid, vParam[0], vParam[1], vParam[2], vParam[3], vParam[4], vParam[5], vParam[6]);
if(vParam[0]) {
(példa csak) scm \"Jár a motor\"
} else if(!vParam[0]) {
(példa) scm \"Nem jár a motor\"
}
// Fejbõl írom, bocsi, ha pontatlan
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid)
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
if(engine == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR, \"A motor áll!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR, \"A motor jár!\");
}
return 1;
}
A TextDrawos dolgon túl akkor ha jól értem, azt szeretnéd, hogy ki/beszálláskor kiírja a motor állapotát, pl. chatre. Igaz? Ha igen, valami ilyesmit kéne összehoznod:
// Fejbõl írom, bocsi, ha pontatlan
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid)
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
if(engine == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR, \"A motor áll!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR, \"A motor jár!\");
}
return 1;
}
[/quote]
Ha az OnPlayerEnterVehicle minden esetben meghívódna akkor még jó is lenne.
De ha már ott tartunk hogy meghívódik akkor van ott egy olyan rész hogy
OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid)[/quote]
Akkor nem kell a GetPlayerVehicleID-et használni alatta. :D- Cím: Ha nem jár a jármû motorja textdraw értéke megváltoztatjuk. Ez hogy oldható meg?
Írta: Dfoglalo - 2013. október 15. - 20:05:35- Zsolesszka,
// Fejbõl írom, bocsi, ha pontatlan
[/quote]
:D Éreztem, hogy valamit rosszul írok re. Csak hát nem írja le nap mint nap helyesen az OnPlayerEnterVehicle-t, hiszen egyszer beírja a módjába, aztán oda pakol. Így nem tudtam helyesen leírni a dolgot. De amúgy az nyugodtan ott lehet, sõt még kevés is, mert eredetileg így használandó:
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)- Cím: Ha nem jár a jármû motorja textdraw értéke megváltoztatjuk. Ez hogy oldható meg?
Írta: nyomo - 2013. október 15. - 21:39:26- Köszönöm a segítséget, megoldás nem született végül. Egyébként mindegy hogy járt a motor vagy sem ugyan azt kaptam meg mindig, pl hogy \"nem jár a motor\" az általad írt soroknál. Meg nem jó, az egyszerû példámmal azt akartam hogy a SCM kicserélem a TD String-es dologra....., zsákutca.
Amit a kezdetekben említettem:
new vParam[7];
GetVehicleParamsEx(vehicleid, vParam[0], vParam[1], vParam[2], vParam[3], vParam[4], vParam[5], vParam[6]);
if(vParam[0]) {
//ha be van indítva
} else if(!vParam[0]) {
TextDrawSetString(Textdraws3[playerid], \"~r~-\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraws3[playerid]);
//ha nincs beindítva
}
Ezt ha a OnPlayerEnterVehicle alá rakom, a kilincs érintéstõl a beülésig jó, utána eltûnik. (magyarul nem jó)
Ha máshova tettem be már nem is tudom hova így hirtelen akkor ugye \"mûködött\" Nem járt a motor a TD ~r~- mutatott, ha beindítottam eltûnt az üres jelzés a benzinszint pedig megjelent. Eddig rendben lenne a dolog csak az a bökkenõ hogy csatlakozok szeróra a kocsi motorja ugye nem jár és mégis az van mintha járna a beszállásomkor, nem lép mûködésbe a string. A kocsit beindítom majd leállítom és onnantól kezdve mûködik a dolog. Ezért mondtam nem konkrétan a string el van a gondom hanem azt nem tudom megoldani hogy a string álló motornál lépjen mûködésbe.
Jó nagy katyvaszt összehoztam itt, kicsit hagyom még majd zárok ha nincs hozzáfûznivaló, addig is csinálok mást tanulgatok és talán érthetõbben feltudom tenni mi is a gondom/bajom, vagy a végén még kisakkozom. :D- Cím: Ha nem jár a jármû motorja textdraw értéke megváltoztatjuk. Ez hogy oldható meg?
Írta: Zsolesszka - 2013. október 16. - 06:19:36- http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleStreamIn
Ez alá is írd be, és akkor csatlakozáskor is megfelelõ adatot fog kiírni.- Cím: Ha nem jár a jármû motorja textdraw értéke megváltoztatjuk. Ez hogy oldható meg?
Írta: nyomo - 2013. október 16. - 12:24:38- Hogy is gondolod pontosan?
- Cím: Ha nem jár a jármû motorja textdraw értéke megváltoztatjuk. Ez hogy oldható meg?
Írta: Zsolesszka - 2013. október 16. - 13:13:18 csak az a bökkenõ hogy csatlakozok szeróra a kocsi motorja ugye nem jár és mégis az van mintha járna a beszállásomkor, nem lép mûködésbe a string[/quote]
Erre válaszoltam hogy írd be az általad készített Textdraw dolgot az alá is.
Hiszen a fentebb említett funkció meghívódik minden jármûnél ami számodra éppen megjelenik a játékban.
Másold be a a wikin látott példát a szkriptedbe, próbáld ki és látni fogod mi történik ahogy haladsz a játékban.